Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7323
Title: Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей
Other Titles: Использование кейс-метода в обучении иностранному языку студентов нефилологических специальностей
Applying Case Study Method in Teaching Foreign Language to the Students of Non-philological Specialties
Authors: Байдак, Людмила Іванівна
Байдак, Людмила Ивановна
Baidak, Liudmyla Ivanivna
Keywords: іноземна мова
кейс-метод
спілкування
иностранный язык
кейс-метод
общение
foreign language
case study method
communication
Issue Date: 2019
Publisher: СНАУ
Citation: Байдак Л. І. Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (Суми, 19-21 квітня 2019 р.). – Суми : СНАУ, 2019. – С. 135.
Abstract: У статті розглянуто кейс-метод як технологію активного навчання на основі реальних ситуацій, спрямовану на засвоєння конкретних знань та умінь. Цей метод є ефективним засобом мотивації до вивчення іноземної мови, дозволяє за короткий час змоделювати ситуації міжкультурного спілкування. Такий підхід передбачає цілеспрямоване використання різноманітних дидактичних тактик та прийомів з урахуванням особистісних якостей студента. В статье рассматривается кейс-метод как технология активного обучения на основе реальных ситуаций, направленных на овладение конкретными знаниями и умениями. Этот метод является эффективным средством мотивации к изучению иностранных языков, позволяет в короткое время смоделировать ситуации межкультурного общения. Такой подход предполагает целенаправленное использование различных дидактических тактик и приемов с учетом личностных качеств студента.
Description: The article discusses the case method as a technology of active learning based on real-life situations aimed at mastering specific knowledge and skills. This method is an effective means of motivating students to study foreign languages and allows simulating situations of intercultural communication in a short time. This approach suggests the deliberate use of various didactic tactics and techniques, taking into account student’s individual characteristics.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7323
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.