Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7323
Title: | Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей |
Other Titles: | Использование кейс-метода в обучении иностранному языку студентов нефилологических специальностей Applying Case Study Method in Teaching Foreign Language to the Students of Non-philological Specialties |
Authors: | Байдак, Людмила Іванівна Байдак, Людмила Ивановна Baidak, Liudmyla Ivanivna |
Keywords: | іноземна мова кейс-метод спілкування иностранный язык кейс-метод общение foreign language case study method communication |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | СНАУ |
Citation: | Байдак Л. І. Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (Суми, 19-21 квітня 2019 р.). – Суми : СНАУ, 2019. – С. 135. |
Abstract: | У статті розглянуто кейс-метод як технологію активного навчання на основі реальних ситуацій, спрямовану на засвоєння конкретних знань та умінь. Цей метод є ефективним засобом мотивації до вивчення іноземної мови, дозволяє за короткий час змоделювати ситуації міжкультурного спілкування. Такий підхід передбачає цілеспрямоване використання різноманітних дидактичних тактик та прийомів з урахуванням особистісних якостей студента. В статье рассматривается кейс-метод как технология активного обучения на основе реальных ситуаций, направленных на овладение конкретными знаниями и умениями. Этот метод является эффективным средством мотивации к изучению иностранных языков, позволяет в короткое время смоделировать ситуации межкультурного общения. Такой подход предполагает целенаправленное использование различных дидактических тактик и приемов с учетом личностных качеств студента. |
Description: | The article discusses the case method as a technology of active learning based on real-life situations aimed at mastering specific knowledge and skills. This method is an effective means of motivating students to study foreign languages and allows simulating situations of intercultural communication in a short time. This approach suggests the deliberate use of various didactic tactics and techniques, taking into account student’s individual characteristics. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7323 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Байдак Л.І. Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей.pdf | 119,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.