Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7424
Назва: Управління товарним асортиментом продукції молокопереробних підприємств
Інші назви: Управление товарным ассортиментом продукции молокоперерабатывающих предприятий
Assortment management for dairy production of milk processing enterprises
Автори: Казанцев, Юрій Вікторович
Казанцев, Юрий Викторович
Kazantsev, Yuriy Viktorovich
Ключові слова: переробка молока
маркетинг
асортимент
переработка молока
маркетинг
ассортимент
milk processing
marketing
assortment
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Казанцев Ю. В. Управління товарним асортиментом продукції молокопереробних підприємств [Електронний ресурс] / Ю. В. Казанцев // Матеріали Всеукраїнської студентської наукової конференції СНАУ, (Суми, 12-16 листопада 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. – C. 488.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні головні задачі сучасного молокопереробного підприємства, яке працює на принципах маркетингу в умовах економічних ринкових перетворень. Також досліджено систему формування асортименту продукції та основні компоненти. В статье рассмотрены основные задачи современного предприятия, которое работает на принципах маркетинга в условиях рыночных экономических преобразований. Также исследована система формирования ассортимента продукции и основные ее компоненты.
Опис: The article studies the main aims of a modern enterprise working on the principles of marketing and under the conditions of market economy transformations. It also studies the system of production assortment formation and the main components of it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7424
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.