Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7446
Назва: Аpplying problematic method to the forming recearch competence of bachelors of agrarian sciences during the studying of mathematics
Інші назви: Застосування проблемного підходу до формування дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наук при вивченні математичних дисциплін
Применение проблемного подхода к формированию исследовательской компетентности бакалавров аграрных наук при изучении математических дисциплин
Автори: Borozenets, N. S.
Борозенець, Н. С.
Борозенец, Н. С.
Ключові слова: problem approach
problem education
problem situation
проблемний підхід
проблемне навчання
проблемна ситуація
проблемный подход
проблемное обучение
проблемная ситуация
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Borozenets N. Applying problematic method to the forming research competence of bachelors of agrarian sciences during the studying of mathematics [Electronic resource] / N. Borozenets // Future science : youth innovations digest : international scientific journal. – 2018. – Vol. 2, Issue 2. – P. 7-13.
Короткий огляд (реферат): The article theoretically substantiates necessity of the forming research competence of bachelors of agrarian sciences. The expediency of applying problematic method during the studying of mathematics for motivating bachelors of agrarian sciences for self-sufficient activity as one of the main factors of forming research competence has been justified. The reasoning of using problematic studying during the studying of the mathematics, that characterizes the area of the closest developing and gives the teacher the way to find out the area of the closest problems that students face, has been demonstrated. The value of problems in the studying of mathematics during the usage of problematic method has been shown, and the examples of such problems has been given. Also the necessity of giving the agrarian bachelors the most universal, general methods of solving math problems has been demonstrated, giving close interaction different parts of the program and systematic combining of the analytic, geometric and calculative methods. It is researched, that problematic situations make agrarian bachelors do independent activity. Different ways of creation problematic situations have been shown. Functions of problematic situations have been reviewed, and it’s detailed methodic structure is established. Main steps of solving mathematics’ problems have been described, and their order under the conditions of problematic studying have been justified. Main components of those are found out as well. It has been established, that during the solving problematic tasks, certain contradictions appear to become the reason of forming research competence. The main conditions, which lecturer is to stick to during the creation of the problematic situations are listed. As a result, bachelors, during the solving of problematic situations in mathematics, insensibly shift from the passive consuming of the information to forming the qualities, that are required to forming the research competence. В статті теоретично обґрунтовано необхідність формування дослідницької компетентності бакалаврів з аграрних наук. Обґрунтовано доцільність застосування проблемного підходу при вивченні математичних дисциплін для спонукання бакалаврів з аграрних наук до самостійної діяльності як одного з основних факторів формування дослідницької компетентності. Продемонстровано доречність використання проблемного навчання при вивченні математичних дисциплін, що характеризує зону найближчого розвитку і дозволяє викладачу окреслити коло найближчих проблем, з якими стикаються студенти. Показано роль задач у навчанні математичним дисциплінам при застосуванні проблемного підходу та наведені приклади таких задач. Також продемонстровано необхідність пропонувати бакалаврам з аграрних наук найбільш універсальні, загальні методи розв’язування математичних завдань, забезпечуючи таким чином тісний взаємозв'язок різних розділів курсу і систематичне об’єднання аналітичних, геометричних та обчислювальних методів. Встановлено, що за допомогою проблемних ситуацій відбувається спонукання бакалаврів з аграрних наук до самостійної діяльності. Показано різні шляхи створення проблемних ситуацій. Розглянуті функції проблемної ситуації та визначена її методична структура, яка детально розкрита. Описані основні етапи розв’язування математичних завдань та обґрунтовано їх послідовність в умовах проблемного навчання, виявлені компоненти цих етапів. Встановлено, що при вирішенні проблемних завдань виникають суперечності, які становляться причиною формування дослідницької компетентності у бакалаврів з аграрних наук. Названі основні умови, яких має дотримуватись викладач під час створення проблемних ситуацій. Зроблено висновки, що при розв’язуванні бакалаврами з аграрних наук проблемних завдань з математичних дисциплін непомітно відбувається перехід від пасивного засвоєння інформації до формування якостей, необхідних для формування дослідницької компетентності.
Опис: В статье теоретически обоснована необходимость формирования исследовательской компетентности бакалавров аграрных наук. Обоснована целесообразность применения проблемного подхода при изучении математических дисциплин для побуждения бакалавров аграрных наук к самостоятельной деятельности как одного из основных факторов формирования исследовательской компетентности. Продемонстрировано уместность использования проблемного обучения при изучении математических дисциплин, характеризующий зону ближайшего развития и позволяет преподавателю очертить круг ближайших проблем, с которыми сталкиваются студенты. Показана роль задач в обучении математическим дисциплинам при применении проблемного подхода и приведены примеры таких задач. Также продемонстрировано необходимость предлагать бакалаврам по аграрным наук наиболее универсальные, общие методы решения математических задач, обеспечивая таким образом тесная взаимосвязь различных разделов курса и систематическое объединение аналитических, геометрических и вычислительных методов. Установлено, что с помощью проблемных ситуаций происходит побуждение бакалавров аграрных наук к самостоятельной деятельности. Показаны различные пути создания проблемных ситуаций. Рассмотрены функции проблемной ситуации и определена ее методическая структура, которая подробно раскрыта. Описаны основные этапы решения математических задач и обоснованно их последовательность в условиях проблемного обучения, выявлены компоненты этих этапов. Установлено, что при решении проблемных задач возникают противоречия, которые становятся причиной формирования исследовательской компетентности в бакалавров аграрных наук. Названы основные условия, которые должны соблюдать преподаватель при создании проблемных ситуаций. Сделаны выводы, что при решении бакалаврами с аграрных наук проблемных задач по математическим дисциплинам незаметно происходит переход от пассивного усвоения информации к формированию качеств, необходимых для формирования исследовательской компетентности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7446
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття англ Борозенець.pdf185 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.