Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7463
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Berestok, Olha Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Бересток, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Бересток, Ольга Владимировна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T08:11:45Z | - |
dc.date.available | 2020-02-24T08:11:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Berestok O. V. Andragogy as an art of self-realization of a person [Electronic resource] / O. V. Berestok // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Сер. 5 «Педагогічні науки : реалії та перспективи». – Київ, 2019. – № 67. – Режим доступу : http://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7463 | - |
dc.description | В статье рассматриваются основные тенденции развития андрагогики с научной и практической точки зрения. Дается подробная характеристика андрагогический системы обучения взрослых на различных исторических этапах. Намечены задачи науки об обучении взрослых в свете тенденций современного общества и ее роль в воплощении профессиональных и социальных стремлений взрослого человека. Определяются базовые задачи обучения взрослых и их отличие от особенностей педагогической системы. Освещаются общие тенденции, содержание, источники, средства, формы и методы процесса обучения взрослых. Называются ключевые пути преодоления противоречий, возникающих на пути самосовершенствования взрослого человека в сегодняшних условиях. Акцентируется внимание на самореализации обучающегося в различных сферах деятельности. Сформулированы основные положения андрагогики, которые не противоречат дидактическим принципам педагогики, а дополняют и способствуют их развитию. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the main tendencies of the development of andragogy from a scientific and practical point of view. A detailed description of the adult learning andragogy system at different historical stages is presented. The task of the science of adult education in light of the trends of modern society and its role in the implementation of professional and social aspirations of an adult are shown. The basic tasks of adult education and their difference from the peculiarities of the pedagogical system are determined. The general tendencies, content, sources, means, forms and methods of adult learning process are highlighted. The key ways of overcoming the contradictions that arise in the path of self-improvement of an adult in the present are called. It is emphasized that andragogy is a science created for people independent, who aspire to self-realization in various spheres of activity. The basic andragogy provisions, which do not contradict the didactic principles of pedagogy, are formulated, but supplement and promote their development. У статті розглядаються основні тенденції розвитку андрагогіки з наукової та практичної точки зору. Надається детальна характеристика андрагогічної системи навчання дорослих на різних історичних етапах. Окреслено завдання науки про навчання дорослих у світлі тенденцій сучасного суспільства та її роль у втіленні професійних та соціальних прагнень дорослої людини. Визначаються базові завдання навчання дорослих та їх відмінність від особливостей педагогічної системи. Висвітлюються загальні тенденції, зміст, джерела, засоби, форми та методи процесу навчання дорослих. Називаються ключові шляхи подолання протиріч, що виникають на шляху самовдосконалення дорослої людини в умовах сьогодення. Акцентується увага на самореалізації людини, що навчається, у різних сферах діяльності. Сформульовано основні положення андрагогіки, що не суперечать дидактичним принципам педагогіки, а доповнюють та сприяють їх розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | andragogy | uk_UA |
dc.subject | pedagogy | uk_UA |
dc.subject | adult education | uk_UA |
dc.subject | андрагогіка | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | навчання дорослих | uk_UA |
dc.subject | андрагогика | uk_UA |
dc.subject | педагогика | uk_UA |
dc.subject | обучение взрослых | uk_UA |
dc.title | Andragogy as an art of self-realization of a person | uk_UA |
dc.title.alternative | Андрагогіка як мистецтво самореалізації людини | uk_UA |
dc.title.alternative | Андрагогика как искусство самореализации человека | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 106,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.