Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorГорян, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorГорян, Яна Сергеевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorGoryan, Yana-
dc.date.accessioned2020-02-24T14:54:08Z-
dc.date.available2020-02-24T14:54:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Розробка стратегій збуту підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, Я. С. Горян // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23й международной научно-практической конференции,( г. Сумы, 12-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч. 2. - С.109-110uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7483-
dc.descriptionIn the conditions of reorientation of enterprises to the needs of the market, the most important issue is the formation of a sales policy regarding the changing requirements of consumers and a high level of competition. Economic indicators of sales policy affect the process of operation of the enterprise as a whole, and their analysis allows to identify problems that arise in its activities.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах переорієнтації підприємств до потреб ринку найважливішим питанням є формування політики збуту відносно мінливих вимог споживачів та високого рівня конкуренції. Економічні показники збутової політики впливають на процес функціонування підприємства в цілому, а їх аналіз дозволяє виявити проблеми, що виникають у його діяльності. В условиях переориентации предприятий к потребностям рынка важным вопросом является формирование политики сбыта относительно меняющихся требований потребителей и высокого уровня конкуренции. Экономические показатели сбытовой политики влияют на процесс функционирования предприятия в целом, а их анализ позволяет выявить проблемы, возникающие в его деятельности.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectпосередникиuk_UA
dc.subjectзбутова мережаuk_UA
dc.subjectканалы сбытаuk_UA
dc.subjectпосредникиuk_UA
dc.subjectсбытовая сетьuk_UA
dc.subjectsales channelsuk_UA
dc.subjectintermediariesuk_UA
dc.subjectsales networkuk_UA
dc.titleРозробка стратегій збуту підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeРазработка стратегий сбыта предприятияuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of sales strategies of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Розробка стратегій.pdf196,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.