Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSemenog, Olena-
dc.contributor.authorYurchenko, Artem-
dc.contributor.authorUdovychenko, Olga-
dc.contributor.authorKharchenko, Inna-
dc.contributor.authorKharchenko, Sergii-
dc.contributor.authorСеменог, Олена-
dc.contributor.authorЮрченко, Артем-
dc.contributor.authorУдовиченко, Ольга-
dc.contributor.authorХарченко, Інна-
dc.contributor.authorХарченко, Сергій-
dc.contributor.authorСеменог, Елена-
dc.contributor.authorЮрченко, Артем-
dc.contributor.authorУдовиченко, Ольга-
dc.contributor.authorХарченко, Инна-
dc.contributor.authorХарченко, Сергей-
dc.date.accessioned2020-02-26T11:19:23Z-
dc.date.available2020-02-26T11:19:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationFormation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledge [Electronic recurs] / O. Semenog, A. Yurchenko, O. Udovychenko [and other] // TEM Journal. – 2019. – Vol. 8, Issue 1. – P. 275-283.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7502-
dc.descriptionВ статье осуществлено моделирование підготовки будущих учителей к созданию визуальных моделей знаний. Описано содержание спецкурса, направленного на формирование у будущих учителей способности создавать и использовать визуальные модели знаний. Педагогический експеримент включал две области исследования: изучение динамики готовности и формирования навыков создания и использования визуальных моделей знаний.uk_UA
dc.description.abstractThe article proposes a solution of the problem of formation of future teachers' skills to create and use visual models of knowledge in professional activities. It is substantiated that modern students, as representatives of the generation Z, have the majority of visual-oriented perceptions. Modelling of special future teachers’ preparation for the creating of visual models of knowledge is made. The content of the special course, aimed at forming the future teachers’ ability to create and use visual models of knowledge, is described. The pedagogical experiment included two areas of research: the study of the dynamics of the readiness and the formation of skills to create and use visual models of knowledge. Statistical methods confirmed the effectiveness of the author's special course at the significant level of 0.05. У статті здійснено моделювання підготовки майбутніх учителів до створення візуальних моделей знань. Описано зміст спецкурсу, спрямованого на формування у майбутніх учителів здатності створювати і використовувати візуальні моделі знань. Педагогічний експеримент включав дві області дослідження: вивчення динаміки готовності та формування навичок створення та використання візуальних моделей знань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectteacher traininguk_UA
dc.subjectvisual models of knowledgeuk_UA
dc.subjectvisualization technologyuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UA
dc.subjectвізуальні моделі знаньuk_UA
dc.subjectтехнології візуалізаціїuk_UA
dc.subjectподготовка учителейuk_UA
dc.subjectвизуальные модели знанийuk_UA
dc.subjectтехнологи визуализацииuk_UA
dc.titleFormation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledgeuk_UA
dc.title.alternativeФормування умінь майбутніх учителів для створення та використання візуальних моделей знаньuk_UA
dc.title.alternativeФормирование учений будущих учителей для создания и использования визуальных моделей знанийuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття скопус.pdf262,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.