Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7618
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тамаркіна, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Тамаркина, Ольга Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Tamarkina, Olha Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-11T11:05:22Z | - |
dc.date.available | 2020-06-11T11:05:22Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Тамаркіна О. Л. Роль та місце самостійної роботи у засвоєнні нового матеріалу [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ : славетна історія та горизонти майбутнього», (Суми, 21-22 лютого 2020 р.). – Суми : Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ, 2020. – С. 257-258. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7618 | - |
dc.description | In this article, the author considers one of the main tasks of modern higher education, which is to informatize all segments of the population. Successful organization of independent work of students makes possible the development of active and creative learning, stimulates the desire of students to accumulate information, gain new knowledge, experience and improve various skills. | uk_UA |
dc.description.abstract | В даній статті автором розглядається одне із основних завдань сучасної вищої освіти, яке полягає в інформатизації всіх прошарків населення. Успішна організація самостійної роботи студентів робить можливим розвиток активного та творчого навчання, стимулює бажання студентів до накопчення інформації, отримання нових знань, досвіду та вдосконалення різного виду навичок. В данной статье автором рассматривается одно из основных заданий современного высшего образования, которое заключается в информатизации всех слоев населения. Успешная организация самостоятельной работы студентов делает возможным развитие активного и творческого обучения, стимулирует желание студентов к накоплению информации, получению новых знаний, опыта и усовершенствования различных навыков. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна активність | uk_UA |
dc.subject | оцінювання самостійної роботи інформатизація | uk_UA |
dc.subject | самостоятельная работа | uk_UA |
dc.subject | познавательная активность | uk_UA |
dc.subject | оценивание самостоятельной работы | uk_UA |
dc.subject | self-educational activity | uk_UA |
dc.subject | cognitive activity | uk_UA |
dc.subject | assessment of self-independent activity | uk_UA |
dc.title | Роль та місце самостійної роботи у засвоєнні нового матеріалу | uk_UA |
dc.title.alternative | Роли и место самостоятельной работы в усвоении нового материала | uk_UA |
dc.title.alternative | Role and place of self-educational activity in adoption of a new material | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2 (тези).pdf | 247,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.