Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.date.accessioned2020-06-11T11:05:22Z-
dc.date.available2020-06-11T11:05:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТамаркіна О. Л. Роль та місце самостійної роботи у засвоєнні нового матеріалу [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ : славетна історія та горизонти майбутнього», (Суми, 21-22 лютого 2020 р.). – Суми : Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ, 2020. – С. 257-258.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7618-
dc.descriptionIn this article, the author considers one of the main tasks of modern higher education, which is to informatize all segments of the population. Successful organization of independent work of students makes possible the development of active and creative learning, stimulates the desire of students to accumulate information, gain new knowledge, experience and improve various skills.uk_UA
dc.description.abstractВ даній статті автором розглядається одне із основних завдань сучасної вищої освіти, яке полягає в інформатизації всіх прошарків населення. Успішна організація самостійної роботи студентів робить можливим розвиток активного та творчого навчання, стимулює бажання студентів до накопчення інформації, отримання нових знань, досвіду та вдосконалення різного виду навичок. В данной статье автором рассматривается одно из основных заданий современного высшего образования, которое заключается в информатизации всех слоев населения. Успешная организация самостоятельной работы студентов делает возможным развитие активного и творческого обучения, стимулирует желание студентов к накоплению информации, получению новых знаний, опыта и усовершенствования различных навыков.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСумська філія Харківського національного університету внутрішніх справuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectоцінювання самостійної роботи інформатизаціяuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.subjectпознавательная активностьuk_UA
dc.subjectоценивание самостоятельной работыuk_UA
dc.subjectself-educational activityuk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectassessment of self-independent activityuk_UA
dc.titleРоль та місце самостійної роботи у засвоєнні нового матеріалуuk_UA
dc.title.alternativeРоли и место самостоятельной работы в усвоении нового материалаuk_UA
dc.title.alternativeRole and place of self-educational activity in adoption of a new materialuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 (тези).pdf247,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.