Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Ивановна-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.contributor.authorBaidak, Lyudmila Ivanivna-
dc.date.accessioned2020-06-11T12:15:43Z-
dc.date.available2020-06-11T12:15:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТамаркіна О. Л. Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи студентів ЗВО [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. – № 22. – С. 175-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7621-
dc.descriptionIn this article, the author considers the issue of competency approach, the introduction of which in higher education allows you to perform the task. Today, society requires from the system of higher education professional training of future professionals with fundamental knowledge, skills and abilities, able to be creative in solving extraordinary problems, to be competitive in the labor market. Therefore, one of the main tasks of modern higher education is the introduction of a competency-based approach to student training. The main focus is on the competencies that contribute to the adaptation of specialists to the changing conditions of the modern labor market and the rapid development of science and technology. Today, the competency approach is becoming an integral part of the education sector.uk_UA
dc.description.abstractВ даній статті автором розглядається питання компетентнісного підхіду, впровадження якого у вищі навчальні заклади дозволяє виконати поставлене завдання. Сьогодні суспільство вимагає від системи вищої освіти професійної підготовки майбутніх фахівців, що володіють фундаментальними знаннями, вміннями та навичками, здатних творчо підходити до вирішення неординарних питань, бути конкурентоспроможними на ринку праці. Тому однім із основних завдань сучасної вищої освіти є питання впровадження компетентнісного підходу у професійну підготовку студентів. Основна увага акцентується на компетенціях, що сприяють адаптації фахівців до мінливих умов сучасного ринку праці й бурхливого розвитку науки й техніки. Сьогодні компетентнісний підхід стає невід’ємним складником освітньої галузі. В данной статье автором рассматривается вопрос компетентностный подход, внедрение которого в высшие учебные заведения позволяет выполнить поставленную задачу. Сегодня общество требует от системы высшего образования профессиональной подготовки будущих специалистов, обладающих фундаментальными знаниями, умениями и навыками, способных творчески подходить к решению неординарных вопросов, быть конкурентоспособными на рынке труда. Поэтому одним из основных задач современного высшего образования является вопрос внедрения компетентностного подхода в профессиональной подготовке студентов. Основное внимание акцентируется на компетенциях, способствующие адаптации специалистов к меняющимся условиям современного рынка труда и бурного развития науки и техники. Сегодня компетентностный подход становится неотъемлемой частью образования.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectсамообразовательная деятельностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональное образованиеuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectself-educational activityuk_UA
dc.subjectvocational educationuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід до організації самостійної роботи студентів ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeКомпетентностный подход к организации самостоятельной работы студентов ВУЗовuk_UA
dc.title.alternativeCompetence approach to the organization of sudents’ self-educational activityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 (ст).pdf345,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.