Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMarchenko, Stanislav Viktorovych-
dc.contributor.authorMarchenko, Tetiana Anatoliyivna-
dc.contributor.authorShestakova, Svitlana Aleksandrovna-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.contributor.authorPikulytska, Liudmyla Volodymyrivna-
dc.contributor.authorМарченко, Станіслав Вікторович-
dc.contributor.authorМарченко, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorШестакова, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorПікулицька, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorМарченко, Станислав Викторович-
dc.contributor.authorМарченко, Татьяна Анатольевна-
dc.contributor.authorШестакова, Светлана Александровна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorПикулицкая, Людмила Владимировна-
dc.date.accessioned2020-06-11T13:33:04Z-
dc.date.available2020-06-11T13:33:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationMulti-Level Tests as a Means of Solving Typical Tasks and Evaluating Complex Knowledge [Electronic resource] / S. Marchenko, Т. Marchenko, S. Shestakova [and other] // International Studies Review. – 2020. – August-September. – in process.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7623-
dc.descriptionВ статье рассматривается новый метод тестирования студентов технических специальностей. Он предоставляет широкий спектр уровней, что позволяет студентам объективно тестироваться. Также это помогает преподавателям совершенствовать систему обучения. Обычный тест состоит из трех уровней с 5-6 заданиями на каждом. Невозможно перейти на следующий уровень, если студент не сдает предыдущий уровень. Первый уровень самый простой, а последний самый сложный. Многие ответы на тесты ускоряют создание новых тестов. Тест использовался в течение 3 лет, поэтому его результаты были невероятны: студенты были мотивированы, чтобы улучшить свои профессиональные навыки и знания, а также уровень преподавания. Этот новый метод был создан для контроля студентов технических специальностей, поэтому в тесте было много картинок, графиков и видео. Это заставило студента найти разные способы решения заданий и ответить на вопросы. Эта система тестирования исключает возможность использования интернет-ресурсов при проведении теста. Единственной проблемой, с которой столкнулся разработчик тестов, было отсутствие технического оборудования для всех учащихся (система интернет-соединений в сельской местности, различные версии программного обеспечения и т. д.).uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the new method of technical specialties’ student’s testing. It provides a wide varieties of levels, that allows students to be tested impartially. Also it helps the tutors and lecturers to improve the system of teaching. The usual test consists of three levels with 5-6 tasks in each. It is impossible to step to the next level if the student doesn’t pass the previous one. The first level is the easiest one and the last is the hardest. Many answers to the test make the creation of the new tests quicker. The test was being used for 3 years, thus the results of it were incredible: the students were motivated to improve their professional skills and knowledge as well as the tutors (lecturers). That new method was created to control the students of technical specialties, that’s why the test contained a lot of pictures, graphs, and videos. It made the student find different ways to solve the tasks and answer the questions. This testing system eliminates the possibilities to use the Internet-recourses while doing the test. The only one problem appeared to the tests’ designer was the absence of technical equipment for all of the students (the system of internet connections in the countryside, different versions of software, etc.). У статті розглядається новий метод тестування студентів технічних спеціальностей, який дає різновиди рівнів, що дає змогу студентам пройти неупереджену перевірку. Також це допомагає викладачам та викладачам вдосконалювати систему викладання. Звичайний тест складається з трьох рівнів з 5-6 завданнями в кожному. Перейти до наступного рівня неможливо, якщо учень не пройде попередній. Перший рівень найлегший, а останній - найважчий. Багато відповідей на тест прискорюють створення нових тестів. Тест використовувався протягом 3 років, тому результати його були неймовірні: студенти були мотивовані на вдосконалення своїх професійних навичок та знань, а також викладачі. Цей новий метод був створений для контролю студентів технічних спеціальностей, тому тест містив багато зображень, графіків та відео. Це змусило студента знайти різні способи вирішення завдань та відповісти на запитання. Ця система тестування виключає можливості використання Інтернет-ресурсів під час тестування. Єдиною проблемою, яка постала перед викладчем, була відсутність технічного обладнання для всіх студентів (система підключення до Інтернету в сільській місцевості, різні версії програмного забезпечення тощо).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjecttechnical specialtyuk_UA
dc.subjectmultilevel testuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectтехнічна спеціальністьuk_UA
dc.subjectбагаторівневий тестuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectтехническая специальностьuk_UA
dc.subjectмногоуровневый тестuk_UA
dc.titleMulti-Level Tests as a Means of Solving Typical Tasks and Evaluating Complex Knowledgeuk_UA
dc.title.alternativeБагаторівневі тести як спосіб вирішення типових завдань та оцінки комплексних знаньuk_UA
dc.title.alternativeМногоуровневые тесты як средство решения типичных заданий и оценивания комплексных знанийuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 (ст).pdf305,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.