Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/768
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саєнко, А. В. | - |
dc.contributor.author | Саенко, А. В. | - |
dc.contributor.author | Saenko, A. V. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-26T09:01:27Z | - |
dc.date.available | 2012-12-26T09:01:27Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Теорія тракторів і автомобілів. Розділ 1. Теорія двигунів внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] : метод. вказівки щодо виконання самостійної роботи для студентів 5 курсу напрямку підготовки 8.100102 " Процеси, машини та обладнання аграрного виробництва" денної та заочної форм навчання / укл. А. В. Саєнко. - Суми : СНАУ, 2012. - 49 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/768 | - |
dc.description.abstract | Комплексна мікропроцесорна система управління роботою двигуна призначена для вироблення оптимального складу робочої суміші, подачі палива через форсунки в циліндри двигуна, а також своєчасного його запалювання з урахуванням оптимального кута випередження запалення. В своїй роботі комплексна система управління двигуном використовує дані, одержані датчиків системи і програми закладеної в пам'яті блоку управління. При управління роботою двигуна за допомогою комплексної системи досягається більш економічна робота двигуна при підвищенні його потужностних показників, а також виконання норм по токсичності вихлопних газів. Комплексная микропроцессорная система управления работой двигателя предназначена для выработки оптимального состава рабочей смеси, подачи топлива через форсунки в цилиндры двигателя, а также своевременного его зажигания с учетом оптимального угла опережения зажигания. В своей работе комплексная система управления двигателем использует данные, полученные датчиков системы и программы заложенной в памяти блока управления. При управлении работой двигателя с помощью комплексной системы достигается более экономичная работа двигателя при повышении его мощностных показателей, а также выполнение норм по токсичности выхлопных газов. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Сумський національний аграрний ун-т | uk_UK |
dc.subject | паливний насос | uk_UK |
dc.subject | дизельний двигун | uk_UK |
dc.subject | трубопровід | uk_UK |
dc.subject | топливный насос | uk_UK |
dc.subject | дизельный двигатель | uk_UK |
dc.subject | трубопровод | uk_UK |
dc.title | Теорія тракторів і автомобілів. Розділ 1. Теорія двигунів внутрішнього згоряння | uk_UK |
dc.title.alternative | Теория тракторов и автомобилей. 1. Теория двигателей внутреннего сгорания | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2503.doc | 3,84 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.