Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/771
Назва: Трактори і автомобілі. Ч. 1. Конструкція тракторів і автомобілів
Інші назви: Тракторы и автомобили. Ч. 1. Конструкция тракторов и автомобилей
Автори: Саєнко, А. В.
Саенко, А. В.
Saenko, A. V.
Ключові слова: двигуни
газорозподіл
гідрокомпенсатор
двигатели
газораспределение
гидрокомпенсатор
Дата публікації: 2012
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Трактори і автомобілі. Ч. 1. Конструкція тракторів і автомобілів [Електронний ресурс] : конспект лекцій для студентів 2 курсу напрямку підготовки 6.100102 " Процеси, машини та обладнання аграрного виробництва" денної та заочної форм навчання / укл. А. В. Саєнко. - Суми : СНАУ, 2012. - 49 с.
Короткий огляд (реферат): Перші колісні трактори з паровими двигунами з'явилися в Англії та Франції у 1830 р. Цього ж року петербуржець К. Янкевич розробив проект парового автомобіля. Перший гусеничний трактор з двома паровими двигунами і механічною трансмісією виготовлений Ф. Бліновим у 1880 р. Паросилові установки тракторів та автомобілів тоді були важкими, громіздкими й неекономічними, тому розвиток конструкцій істотно прискорився після створення О. Костовичем бензинового двигуна з іскровим запалюванням у 1884 р. Двигуни із самозапалюванням робочої суміші з'явилися у 90-х рр. минулого століття. У 1930 р. з конвеєра Сталінградського (нині Волгоградського) тракторного заводу зійшов колісний трактор з гасовим двигуном СТЗ-15/30, через рік такі трактори виготовляли на Харківському тракторному заводі, а з 1934 р. — на Кі-ровському заводі у Ленінграді (тепер — Санкт-Петербург). До важливих кроків тракторної індустрії належать виготовлення дизельних двигунів (50-ті роки) і підвищення робочих швидкостей тракторів до 2,5 м/с у 60-х рр., а у 70-х — до 4 м/с (К-701,Т-150, Т-150К, МТЗ-80, МТЗ-82, ЮМЗ-6 Л/М та ін.). На першість щодо створення автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння претендували різні винахідники, але найчастіше такими називають німецьких конструкторів Даймлера і Бенца. Первые колесные тракторы с паровыми двигателями появились в Англии и Франции в 1830 г. В этом же году петербуржец К. Янкевич разработал проект парового автомобиля. Первый гусеничный трактор с двумя паровыми двигателями и механической трансмиссией изготовлен Ф. Блиновым в 1880 г. Паросиловые установки тракторов и автомобилей тогда были тяжелыми, громоздкими и неэкономическими, поэтому развитие конструкций существенно ускорился после создания А. Костович бензинового двигателя с искровым зажиганием в 1884 г. двигатели с самовоспламенением рабочей смеси появились в 90-х годах прошлого века. В 1930 г. с конвейера Сталинградского (ныне Волгоградского) тракторного завода сошел колесный трактор с керосиновым двигателем СТЗ-15/30, через год такие тракторы изготовляли на Харьковском тракторном заводе, а с 1934 г. - на Ки-ровский заводе в Ленинграде (теперь - Санкт-Петербург). К важных шагов тракторной индустрии относятся изготовление дизельных двигателей (50-е годы) и повышения рабочих скоростей тракторов до 2,5 м / с в 60-х гг, а в 70-х - до 4 м / с (К-701, Т-150, Т-150К, МТЗ-80, МТЗ-82, ЮМЗ-6 Л / М и др..). На первенство по созданию автомобиля с двигателем внутреннего сгорания претендовали различные изобретатели, но чаще всего такими называют немецких конструкторов Даймлера и Бенца.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/771
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2504.doc2,35 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.