Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7767
Назва: The Impact of Summer Reading on Young Learners’ Foreign Language Acquisition
Інші назви: Вплив літнього читання на опанування іноземної мови учнями молодшого віку
Влияние летнего чтение на овладение иностранным языком учащимися младшего возраста
Автори: Kostikova, Ilona
Honcharova, Olha
Vorozhbit-Horbatiuk, Viktoriia
Soloshenko-Zadniprovska, Nataliia
Marmaza, Oleksandra
Lushchyk, Yuliia
Костікова, Ілона
Гончарова, Ольга
Ворожбіт-Горбатюк, Вікторія
Солошенко-Задніпровська, Наталія
Мармаза, Олександра
Лущик, Юлія
Костикова, Илона
Гончарова, Ольга
Ворожбит-Горбатюк, Виктория
Солошенко-Заднипровская, Наталия
Мармаза, Александра
Лущик, Юлия
Ключові слова: foreign language acquisition
primary school
summer reading
оволодіння іноземною мовою
початкова школа
літнє читання
овладение иностранным языком
начальная школа
летнее чтение
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: The Impact of Summer Reading on Young Learners’ Foreign Language Acquisition [Electronic resource] / I. Kostikova, O. Honcharova, V. Vorozhbit-Horbatiuk [and athers] // Journal of Educational and Social Research, 2020. - № 10 (2). – Р. 5-14. – Режим доступу: 10.36941/jesr-2020-0022 http://www.richtmann.org/journal/index.php/jesr/article/view/10731/10340 - Заголовок з екрану (Індексується в наукометричній базі даних Scopus)
Короткий огляд (реферат): The aim of the research was to solve a problem of sustaining and developing foreign language skills and abilities by young learners during long-lasting summer holidays. The analysis of the showed that reading a book continues to be one of the few tools for English revision in summer. The main factors which played the crucial role in young learners’ enhancements were access to English readers, comprehensibility of the reading materials which were elaborated specially for the children’s language needs, interesting topics, reading for pleasure and enjoyment without tasks, tests or marks, and parental support. These results proved the reasonability of integrating summer reading in teaching foreign languages in primary school. Метою дослідження було вирішити проблему підтримки та розвитку навичок та вмінь з іноземної мови в учнів молодшого шкільного віку під час тривалих літніх канікул. Аналіз показав, що читання книг є одним з небагатьох інструментів для повторення англійської мови влітку. Основними факторами для розвитку й удосконалення відповідних умінь учнів були доступ читачів до англійської мови, зрозумілість матеріалів для читання, які були розроблені спеціально для мовних потреб дітей, цікаві теми, читання для задоволення та розваги без завдань, тестів чи оцінок та батьківська підтримка. Ці результати довели доцільність інтеграції літнього читання у викладання іноземних мов у початковій школі.
Опис: Целью исследования было решить проблему поддержки и развития навыков и умений по иностранному языку у учащихся младшего школьного возраста во время длительных летних каникул. Анализ показал, что чтение книг является одним из немногих инструментов для повторения английского языка летом. Основными факторами для развития и совершенствования соответствующих умений учащихся были доступ читателей к английскому языку, понятность материалов для чтения, которые были разработаны специально для языковых потребностей детей, интересные темы, чтение для удовольствия и развлечения без заданий, тестов или оценок и родительская поддержка. Эти результаты доказали целесообразность интеграции летнего чтения в преподавание иностранных языков в начальной школе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7767
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The impact of Summer Reading Scopus.pdf543,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.