Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБелоцерковец, Марина Анатолиевна-
dc.contributor.authorBilotserkovets, Marina Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2020-08-11T08:56:38Z-
dc.date.available2020-08-11T08:56:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБілоцерковець М. А. Засвоєння механізмів творчості студентами аграрних зво у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / М. А. Білоцерковець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – 2019. – № 65, Т. 2. – С. 15-20. – Режим доступу : https://doi.org/10.32840/1992-5786.2019.65-2.1 . – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7943-
dc.descriptionСтатья посвящена проблеме развития творческих способностей личности в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов аграрной отрасли, а именно при изучении студентами иностранных языков, необходимых для профессиональной коммуникации и углубление знаний в глобализированном обществе. Анализ и обобщение научных источников позволили определить сущность и особенности функционирования механизмов творчества, а также определить их авторскую дефиницию как системы эффективных стратегий и тактик творческой деятельности, обеспечивающих выявление, обработку и упорядочение закономерностей, средств и методов конструирования новых знаний. Указана необходимость для инновационного образовательного процесса таких механизмов творчества, как «анализ через синтез», «мозговой штурм», эвристическая беседа, абстрагирование, «морфологический анализ» и др. Рассмотрены механизм генерирования оригинальных идей, его преимущества, такие как стимулирование демократического стиля общения, благоприятного микроклимата в студенческой группе, фантазии, и его ограничения, такие как необходимость предварительной подготовки и недостаточно тщательное разработки идей. Проиллюстрировано возможности использования этого механизма и преодоления его ограничений на занятиях по изучению иностранных языков.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of development of creative abilities of a person in the process of professional training of future specialists in agriculture, namely, students’ mastering foreign languages, necessary for professional communication and deepening of knowledge in a globalized society. It is proved that the needs of modern teaching include the use of innovative technologies that are based on the mechanisms of creativity. The role of intuition as an ability to comprehend truth by direct seeing it without evidences is outlined; stages of intuitive learning new knowledge, its actualization and organization in the educational process are pointed out as a necessary prerequisite for students’ creative activity. The analysis and generalization of scientific sources enabled author to determine the essence and peculiarities of the mechanisms of creativity functioning, as well as to define them as a system of effective strategies and tactics of creative activity, that provides the identification, processing and ordering of laws, means and methods of constructing new knowledge. The effectiveness of such mechanisms of creativity as “analysis through synthesis”, “brainstorming”, heuristic conversation, abstraction etc. for innovative educational process is emphasized. These mechanisms are based on the previous experience and reflection of models of the future for the fulfillment of educational or professional tasks by students. The mechanism of generating original ideas is characterized, its advantages and limitations. The paper illustrates the possibilities of its use and overcoming restrictions on the example of its implementation in foreign language classes. Статтю присвячено проблемі розвитку творчих здібностей особистості в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі, а саме під час вивчення студентами іноземних мов, необхідних для професійної комунікації та поглиблення знань у глобалізованому суспільстві. Аналіз та узагальнення наукових джерел дали змогу визначити сутність та особливості функціонування механізмів творчості, а також окреслити їх авторську дефініцію як системи ефективних стратегій і тактик творчої діяльності, що забезпечують виявлення, обробку й упорядкування закономірностей, засобів і методів конструювання нових знань. Зазначено необхідність для інноваційного освітнього процесу таких механізмів творчості, як «аналіз через синтез», «мозковий штурм», евристична бесіда, абстрагування, «морфологічний аналіз» тощо. Розглянуто механізм генерування оригінальних ідей, його переваги, такі як стимулювання демократичного стилю спілкування, сприятливого мікроклімату в студентській групі, фантазії, і його обмеження, такі як необхідність попередньої підготовки й недостатньо ретельне розроблення ідей. Проілюстровано можливості використання цього механізму та подолання його обмежень на заняттях із вивчення іноземних мов.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмеханізми творчостіuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectстуденти аграрних ЗВОuk_UA
dc.subjectмеханизмы творчестваuk_UA
dc.subjectиностранные языкиuk_UA
dc.subjectстуденты аграрных ЗВОuk_UA
dc.subjectmechanisms of creativityuk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.subjectstudents of agrarian universitiesuk_UA
dc.titleЗасвоєння механізмів творчості студентами аграрних зво у процесі вивчення іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeИзучение механизмов творчества студентами аграрных ув в процессе изучения иностранных языковuk_UA
dc.title.alternativeMastering mechanisms of creativity by students of agricultural universities in the process of studying foreign languagesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf260,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.