Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7945
Назва: Multifaceted problems of intercultural adaptation : a case study of Chinese students in Ukraine
Інші назви: Багатогранні проблеми міжкультурної адаптації : тематичне дослідження cтосовно китайських студентів в Україні
Многогранные проблемы межкультурной адаптации : на примере изучения опыта китайских студентов в Украине
Автори: Bilotserkovets, Marina Anatolievna
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Gubina, Oksana Yuriyivna
Berestok, Olha Volodymyrivna
Shcherbyna, Yuliia Mykhailivna
Krekoten, Olena Valentynivna
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Фоменко, Тетяна Миколаївна
Губіна, Оксана Юріївна
Бересток, Ольга Володимирівна
Щербина, Юлія Михайлівна
Крекотень, Олена Валентинівна
Белоцерковец, Марина Анатольевна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Губина, Оксана Юрьевна
Бересток, Ольга Владимировна
Щербина, Юлия Михайловна
Крекотень, Елена Валентиновна
Ключові слова: academic and cultural environment
communication
cultural awareness
академічне та культурне середовище
спілкування
культурне усвідомлення
академическая и культурная среда
коммуникация
культурная осведомленность
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Multifaceted Problems of Intercultural Adaptation : A Case Study of Chinese Students in Ukraine [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, T. Fomenko, O. Gubina [and athers] // BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2020. – Vol. 11, Issue 1. – Р. 178-188. – Режим доступу : https://doi.org/10.18662/brain/11.1/22 . – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The paper is aimed to indicate the multifaceted problems that international students, in particular, those who belong to non-European intellectual traditions, meet at Sumy National Agrarian University, Ukraine. The authors examined the scientific works concerning Chinese students’ intercultural adaptation experience in foreign universities. It was found out that successful intercultural adaptation process depends on effective interpersonal communication, which improves language proficiency, motivation, and promotes students’ interaction with representatives of foreign cultures. Interviews and questionnaires with the international students were compiled and processed to determine the main problems of adaptation from physiological, socio-psychological, socio-cultural, academic points of view. The data for the survey was collected through observation over the participants, focusing on students’ ability to keep the norms and rules of behaviour in Ukraine; ability to establish and maintain ties with the representatives of other cultures; ability to overcome intercultural tension in the process of communication. Thus, it has been concluded that intercultural adaptation can be successful only in the process of psychological, social, and cultural accommodation of international students, which can be gained with the following strategies: social facilitation, cultural awareness, psychological and pedagogical support, effective organization of interpersonal communication of students in the academic group, dormitories, communication with lecturers both at classes and outside the university. Метою статті є виявлення багатогранних проблем, з якими іноземні студенти, зокрема ті, хто належить до неєвропейських інтелектуальним традиціям, стикаються в Сумському національному аграрному університеті, Україна. Автори вивчили наукові праці, що стосуються досвіду міжкультурної адаптації китайських студентів в зарубіжних університетах. З’ясувалося, що успішний процес міжкультурної адаптації залежить від ефективного міжособистісного спілкування, яке підвищує рівень володіння мовою, мотивує його і сприяє взаємодії студентів з представниками іноземних культур. Інтерв'ю та анкети з іноземними студентами були складені і оброблені для визначення основних проблем адаптації з фізіологічної, соціально-психологічної, соціокультурної, академічної точок зору. Дані для опитування були зібрані шляхом спостереження за учасниками, з акцентом на здатність студентів дотримуватися норм і правил поведінки в Україні; вміння встановлювати і підтримувати зв'язки з представниками інших культур; здатність долати міжкультурну напруженість в процесі спілкування.
Опис: Целью статьи является выявление многогранных проблем, с которыми иностранные студенты, в частности те, кто принадлежит к неевропейским интеллектуальным традициям, сталкиваются в Сумском национальном аграрном университете, Украина. Авторы изучили научные труды, касающиеся опыта межкультурной адаптации китайских студентов в зарубежных университетах. Выяснилось, что успешный процесс межкультурной адаптации зависит от эффективного межличностного общения, которое повышает уровень владения языком, мотивирует его и способствует взаимодействию студентов с представителями иностранных культур. Интервью и анкеты с иностранными студентами были составлены и обработаны для определения основных проблем адаптации с физиологической, социально-психологической, социокультурной, академической точек зрения. Данные для опроса были собраны путем наблюдения за участниками, с акцентом на способность студентов соблюдать нормы и правила поведения в Украине; умение устанавливать и поддерживать связи с представителями других культур; способность преодолевать межкультурную напряженность в процессе общения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7945
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf327,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.