Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7989
Назва: Вживання фразеологічних одиниць як стимул до вивчення англійської мови в немовних вузах
Інші назви: Употребления фразеологических единиц как стимул к изучению английского языка в неязыковых вузах
The use of phraseological units as a stimulus for learning English in non-linguistic universities
Автори: Комарь, Віра Іванівна
Комарь, Вера Ивановна
Komar, Vira Ivanivna
Ключові слова: фразеологізм
ідіома
фразеологічна одиниця
фразеологизм
идиома
фразеологическая единица
phraseology
idioma
phraseological unit
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Комарь В. І. Вживання фразеологічних одиниць як стимул до вивчення англійської мови в немовних вузах [Електронний ресурс] / В. І. Комарь // Міжнародна науково-практична конференція «Динаміка розвитку сучасної науки». – Чернігів, 2019. – Т. 3. – С. 115-116.
Короткий огляд (реферат): Сучасне сьогодення не можливо уявити без знання іноземної мови. Треба не тільки стимулювати, але й постійно тримати інтерес при навчанні як іноземної та к і своєї рідної мов. Прикладом такого підходу є вживання приказок, ідіом та фразеологізмів. Современность современности невозможно представить без знания иностранного языка. Нужно не только стимулировать, но и постоянно постоянно интересоваться преподаванием как иностранных, так и родных языков. Примером такого подхода является использование пословиц, идиом и фразеологии.
Опис: Modern nowadays cannot be imagined without a knowledge of a foreign language. It is necessary not only to stimulate, but also constantly to keep interested in teaching both foreign and native languages. An example of this approach is the use of proverbs, idioms and phraseology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7989
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf62,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.