Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамохвалова, І. Ю.-
dc.contributor.authorСамохвалова, И. Ю.-
dc.contributor.authorSamokhvalova, I. Yu.-
dc.date.accessioned2020-08-14T12:50:41Z-
dc.date.available2020-08-14T12:50:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСамохвалова І. Ю. Неформальна фізкультурна освіта студентів [Електронний ресурс] / І. О. Самохвалова // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. – Сер. «Педагогічні науки». – Чернігів, 2019. – Вип. 3 (159). – С. 292-295.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7993-
dc.descriptionIn the current conditions of Ukraine's integration into the European system of higher education, one of the main tasks of its reform is to transform quantitative indicators of educational services into quality, which involves reviewing the content of higher education and filling it with new materials, introduction of modern learning technologies. Non-formal education, as an activity that complements formal education and provides the development of skills necessary for socially and economically active citizens, can help higher education to individualize the processes of learning and education, taking into account the needs of young people in personal self-realization. The purpose of the study and generalization of the theoretical foundations of non-formal physical education of students. Achieving this goal involves solving the following tasks: - description and analysis of the concepts "non-formal education" and "non-formal physical education" - identification of the main components of non-formal physical education of students Methodology. Inductive and deductive methods were used in the course of generalization and analysis of literary sources on the subject of the article. Scientific novelty. A comparative analysis of the concepts of "non-professional physical education", "non-special physical education" and "non-formal physical education". Conclusions. As a result of the analysis of the concepts "non-formal education" and "non-formal physical education" it was found that researchers do not have a single opinion about their content, level of organization, structure, effectiveness. The main components of non-formal physical education are identified, which reveal the meaning and content of non-formal physical education, distinguish non-formal physical education from other types. The study found that one of the main tasks of non-formal physical education - the development of the student's need to exercise daily, take care of their own health and the health of others.uk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах інтегрування України в європейську систему вищої освіти одним із головних завдань її реформування є перетворення кількісних показників освітніх послуг у якісні, що передбачає перегляд змісту вищої освіти і наповнення його новітнім матеріалом, упровадження сучасних технологій навчання. Неформальна освіта, як діяльність, що доповнює формальну освіту і забезпечує освоєння умінь і навичок, які необхідні для соціально й економічно активного громадянина, може допомогти вищій школі індивідуалізувати процеси навчання та виховання з урахуванням потреб молоді в особистісній самореалізації. Мета роботи вивчення та узагальнення теоретичних засад неформальної фізкультурної освіти студентів. Досягнення цієї мети передбачає вирішення таких завдань: - характеристика й аналіз понять «неформальна освіта» та «неформальна фізкультурна освіта» - визначення основних компонентів неформальної фізкультурної освіти студентів Методологія. Застосовано індуктивний та дедуктивний методи в ході узагальнення й аналізу літературних джерел за тематикою статті. Наукова новизна. Проведений порівняльний аналіз понять «непрофесійна фізкультурна освіта», «неспеціальна фізкультурна освіта» та «неформальна фізкультурна освіта». Висновки. В результаті аналізу понять «неформальна освіта» та «неформальна фізкультурна освіта» виявлено, що у дослідників немає єдиної думки щодо їх змісту, рівня організованості, структурованості, результативності. Визначено основні компоненти неформальної фізкультурної освіти, які розкривають сенс і зміст неформальної фізкультурної освіти, відрізняють неформальну фізкультурну освіту від інших видів. В результаті дослідження з’ясовано, що одне із головних завдань неформальної фізкультурної освіти - розвиток потреби студента повсякденно займатися фізичними вправами, дбати про власне здоров'я і здоров'я оточуючих. Современных условиях интеграции Украины в европейскую систему высшего образования одной из главных задач ее реформирования является превращение количественных показателей образовательных услуг в качественные, что предусматривает пересмотр содержания высшего образования и наполнения его новым материалом, внедрение современных технологий обучения. Неформальное образование, как деятельность, дополняет формальное образование и обеспечивает освоение умений и навыков, которые необходимы для социально и экономически активного гражданина, может помочь высшей школе индивидуализировать процессы обучения и воспитания с учетом потребностей молодежи в личностной самореализации. Цель работы изучение и обобщение теоретических основ неформальной физкультурного образования студентов. Достижение этой цели предполагает решение следующих задач: - характеристика и анализ понятий «неформальное образование» и «неформальная физкультурное образование» - определение основных компонентов неформальной физкультурного образования студентов Методология. Применен индуктивный и дедуктивный методы в ходе обобщения и анализа литературных источников по тематике статьи. Научная новизна. Проведенный сравнительный анализ понятий «непрофессиональная физкультурное образование», «не специально физкультурное образование» и «неформальная физкультурное образование». Выводы. В результате анализа понятий «неформальное образование» и «неформальная физкультурное образование» выявлено, что у исследователей нет единого мнения относительно их содержания, уровня организованности, структурированности, результативности. Определены основные компоненты неформальной физкультурного образования, которые раскрывают смысл и содержание неформальной физкультурного образования, отличают неформальную физкультурное образование от других видов. В результате исследования установлено, что одна из главных задач неформальной физкультурного образования - развитие потребности студента повседневно заниматься физическими упражнениями, заботиться о собственном здоровье и здоровье окружающих.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнеформальна фізкультурна освітаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectнеформальное физкультурное образованиеuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectnon-formal physical educationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleНеформальна фізкультурна освіта студентівuk_UA
dc.title.alternativeНеформальное физкультурного образования студентовuk_UA
dc.title.alternativeInformal physical education of studentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 самохвалова.pdf757,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.