Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8001
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лук’янова, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Лукьянова, Юлия Николаевна | - |
dc.contributor.author | Lukianova, Yuliia Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-17T09:05:50Z | - |
dc.date.available | 2020-08-17T09:05:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лук’янова Ю. М. Перспективи дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Ю. М. Лук’янова // Міжнародна науково-практична конференція «Наукові теорії сьогодення та перспективи розвитку наукової думки». – Київ, 2019. – Т. 2. – С. 100-101. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8001 | - |
dc.description | The article deals with one of the topical issues - distance learning. The article describes the concept of distance education. The indicators of quality assessment of implementation and application of distance learning have been determined. Priority measures for introduction of distance education in universities have been formed. The disadvantages, approaches to solving problems, as well as prospects of distance learning are highlighted. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній із актуальних проблем - дистанційній формі навчання. У статті розкривається поняття дистанційної освіти. Визначено показники оцінки якості впровадження та застосування дистанційного навчання. Сформовано першочергові заходи по впровадженню дистанційної освіти у ВНЗ. Виділено негативні сторони, підходи вирішення проблем, а також перспективи дистанційної форми навчання. Статья посвящена одной из актуальных проблем - дистанционной форме обучения. В статье раскрывается понятие дистанционного образования. Определены показатели оценки качества внедрения и применения дистанционного обучения. Сформирован первоочередные меры по внедрению дистанционного образования в вузе. Выделено отрицательные стороны, подходы к решению проблем, а также перспективы дистанционной формы обучения. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | традиційне навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | uk_UA |
dc.subject | традиционное обучение | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | information and communication technologies | uk_UA |
dc.subject | traditional training | uk_UA |
dc.title | Перспективи дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Перспективы дистанционного образования | uk_UA |
dc.title.alternative | Future expectations of distance learning | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3 стаття Перспективи....pdf | 51,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.