Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8024
Назва: Модельні характеристики основ змагальної діяльності та контролю гандболістів
Інші назви: Модельные характеристики основ соревновательной деятельности и контроля гандболистов
Model characteristics of the basics of competitive activity and control of handball players
Автори: Стасюк, Р. М.
Клименченко, Т. Г.
Гриб, Т. О.
Стасюк, Р. Н.
Клименченко, Т. Г.
Гриб, Т. А.
Stasyuk, R.
Klymenchenko, T.
Hryb, T.
Ключові слова: модель
методи навчання
гандбол
модель
методы обучения
гандбол
model
teaching methods
handball
Дата публікації: 2020
Видавництво: НПУ імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Стасюк Р. М. Модельні характеристики основ змагальної діяльності та контролю гандболістів [Електронний ресурс] / Р. М. Стасюк, Т. Г. Клименченко, Т. О. Гриб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. – Сер. № 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури» : зб. наукових праць. – Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. – Вип. 2 (122). – С. 154-158.
Короткий огляд (реферат): В даній статті визначено зміст модельних характеристик підготовки гандболістів у змагальній діяльності, що заснована на побудові групової і індивідуальної тренувальної діяльності. Новітній метод «програмування» дає змогу науковцям в системі фізичного виховання і спорту систематизувати підготовку спортсменів, оптимізувати тренувальний та змагальний процес. Моделювання діяльності в спорті є основною відмінністю даного методу. За основу береться окремий спортсмен, або вид діяльності (змагання, тренування) відокремлюється зайве і створюється модель зазначеного напрямку. Встановлено, що правильно обрана модель на початковому етапі, дозволяє визначити загальну стратегію тренування, підібрати методи і засоби в тренувальний період, рівномірно розподілити і оптимізувати навантаження. В данной статье определено содержание модельных характеристик подготовки гандболистов в соревновательной деятельности, что основано на построении групповой и индивидуальной тренировочной деятельности. Новейший метод «программирование» дает возможность ученого в системе физического воспитания и спорта систематизировать подготовку спортсменов, оптимизировать тренировочный и соревновательный процесс. Моделирование деятельности в спорте является основным отличием данного метода. За основу берется отдельный спортсмен, или вид деятельности (соревнования, тренировка) отделяется лишнее и создается модель указанная направлением. Установлен, что правильно подобраная модель на начальных этапах, позволяет определить общую стратегию тренировки, подобрать методы и средства в тренировочный период, равномерно разпределить и оптимизировать нагрузки.
Опис: This article defines the content of model characteristics of handball players training in competitive activity, which is based on the construction of group and individual training activities. The latest method of “programming” enables the scientist in the system of physical education and sports to systematize the training of athletes, to optimize the training and competitive process. Modeling activities in sports is the main difference between this method. A separate athlete is taken as the basis, or the type of activity (competition, training) separates the excess and creates a model indicated by direction. It has been established that a correctly selected model at the initial stages allows one to determine the general training strategy, select methods and tools during the training period, evenly distribute and optimize the loads. The model of competitive activity in the sports world is considered as a combination of data and the relationships between them, which positively affect the requirements for general activity. In training, as during the training period, it becomes possible to create model characteristics of real conditions in the competitive period and of individual parts of the game (attack, defense). One of the features of this approach is that in some cases, the performance of athletes is recorded by the maximum values of the indicators that are applied in the form of a model. The difference in the data obtained during the examination of athletes and indicators of model values are recorded in the protocol. The data obtained with this allow us to identify shortcomings and the potential for further solving problem shortcomings.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8024
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf241,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.