Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIhnatieva, Olha Leonidivna-
dc.contributor.authorBaidak, Liudmyla Ivanivna-
dc.contributor.authorCherkasova, Tetiana Anatoliivna-
dc.contributor.authorІгнатьєва, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorЧеркасова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorИгнатьева, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Ивановна-
dc.contributor.authorЧеркасова, Татьяна Анатольевна-
dc.date.accessioned2020-08-19T08:48:38Z-
dc.date.available2020-08-19T08:48:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIhnatieva O. L. Aesthetic and pedagogical potential of the "Foreign language" course in the establishments of higher education [Electronic resource] / O. L. Ihnatieva, L. I. Baidak, T. A. Cherkasova // Інноваційна педагогіка. – Херсон : Вид-во «Гельветика», 2020. – Вип. 21, Т. 1. – С. 133-136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8029-
dc.descriptionВ статье рассматриваются возможности реализации эстетического воспитания в процессе обучения иностранному языку. Выявлены и охарактеризованы основные средства и методы формирования эстетических предпочтений студентов в изучении иностранных языков. Особое внимание было уделено студентоцентрированному подходу в процессе обучения иностранному языку, современной методике преподавания иностранного языка, которая направлена в основном на обучение «общению», формированию у студентов коммуникативной компетенции в процессе обучения иностранному языку. обучение. Целью обучения иностранному языку сегодня является главным образом развитие коммуникативной компетенции. Уникальность предмета «иностранный язык» заключается в том, что эти уроки фактически являются единственными, которые имитируют реальные и разнообразные коммуникативные ситуации. Вовлекая студентов в процесс изучения иностранных языков, совершенствуя их навыки в различных видах языковой деятельности, необходимо учитывать, что все это должно основываться на эмоциональном и активном восприятии языка.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the possibilities of realization of aesthetic education in the process of foreign language teaching. The basic means and methods for the formation of students' aesthetic preferences in foreign language learning have been identified and characterized. Particular attention has been paid to the student-centered approach in the process of foreign language teaching, the modern methodology of foreign language teaching, which is aimed mainly at teaching "communication", the formation of students' communicative competence in the process of foreign language learning. The purpose of foreign language teaching today deals mainly with the development of communicative competence. The uniqueness of the subject “foreign language” is that these lessons are in fact the only ones that simulate real and diverse communicative situations. Involving students in the foreign language learning process, improving their skills in different kinds of language activities, one must bear in mind that all this should be based on the emotional and active perception of the language. У статті розглянуто можливості реалізації естетичного виховання в процесі навчання іноземної мови. Визначено та охарактеризовано основні засоби та методи формування естетичних уподобань учнів у навчанні іноземних мов. Особлива увага приділяється орієнтованому на учнів підходу в процесі викладання іноземної мови, сучасній методиці викладання іноземної мови, яка спрямована переважно на викладання «спілкування», формування комунікативної компетентності учнів у процесі іноземної мови навчання. Мета викладання іноземної мови сьогодні стосується переважно розвитку комунікативної компетентності. Унікальність предмету «іноземна мова» полягає в тому, що ці уроки насправді є єдиними, що імітують реальні та різноманітні комунікативні ситуації. Залучаючи учнів до процесу навчання іноземних мов, удосконалюючи свої навички у різних видах мовної діяльності, потрібно пам’ятати, що все це має ґрунтуватися на емоційному та активному сприйнятті мови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид-во «Гельветика»uk_UA
dc.subjectforeign language teachinguk_UA
dc.subjectstudent-centered approachuk_UA
dc.subjectaesthetic educationuk_UA
dc.subjectвикладання іноземних мовuk_UA
dc.subjectорієнтований на студентів підхідuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectпреподавание иностранных языковuk_UA
dc.subjectстудентоцентрированный подходuk_UA
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UA
dc.titleAesthetic and Pedagogical Potential of the "Foreign Language" Course in the Establishments of Higher Educationuk_UA
dc.title.alternativeЕстетико-педагогічний потенціал навчального курсу «Іноземна мова» у закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeЭстетико-педагогический потенциал учебного курса «Иностранный язык» в учреждениях высшего образованияuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihnatieva O.L. Baidak L.I., Cherkasova T.A. _стаття.pdf193,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.