Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8043
Назва: Вплив координаційних вправ на розвиток уваги студентів
Інші назви: Влияние координационных упражнений на развитие внимания студентов
The influence of coordination exercises on the development of students' attention
Автори: Харченко, Роман
Леоненко, Андрій
Ганчева, Владислава
Гончаренко, Ольга
Жуков, Олександр
Харченко, Роман
Леоненко, Андрей
Ганчева, Владислава
Гончаренко, Ольга
Жуков, Александр
Kharchenko, Roman
Leonenko, Andriy
Gancheva, Vladislava
Goncharenko, Olga
Zhukov, Alexander
Ключові слова: параметри уваги
координаційні здібності
студенти
параметры внимания
координационные способности
студенты
attention parameters
coordination abilities
coordination abilities
Дата публікації: 2020
Видавництво: СумДПУ імені. А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Вплив координаційних вправ на розвиток уваги студентів [Електроний ресурс] / Р. Харченко, А. Леоненко, В. Ганичева [та ін.] // Педагогiчнi науки : теорiя, iсторiя, iнновацiйнi технологiї. – Суми : СумДПУ імені. А.С. Макаренка, 2020. – № 2 (96). – С. 175-183.
Короткий огляд (реферат): В основу даної статті покладено припущення, що природною основою координаційних здібностей є властивості нервової системи, індивідуальні варіанти будови кори головного мозку, ступінь зрілості її окремих областей, рівень розвитку і збереження сенсорних систем, продуктивність психічних процесів, темперамент, характер, здатність регулювати емоційний стан. Дане дослідження показує, що позитивний фон для коригування уваги можуть створювати вправи для розвитку координаційних здібностей, тому що такі вправи сприяють збільшенню стійкості нервової системи. Проведене дослідження дозволило виявити відмінності між показниками уваги студентів до, та після застосування на заняттях з фізичного виховання комплексу координаційних вправ. В основу данной статьи положено предположение, что естественной основой координационных способностей являются свойства нервной системы, индивидуальные варианты строения коры головного мозга, степень зрелости ее отдельных областей, уровень развития и сохранения сенсорных систем, производительность психических процессов, темперамент, характер, способность регулировать эмоциональное состояние. Данное исследование показывает, что положительный фон для корректировки внимания могут создавать упражнения для развития координационных способностей, потому что такие упражнения способствуют увеличению устойчивости нервной системы. Проведенное исследование позволило выявить различия между показателями внимания студентов к, и после применения на занятиях по физическому воспитанию комплекса координационных упражнений.
Опис: This article is based on the assumption that the natural basis of coordination abilities are the properties of the nervous system, individual variants of the structure of the cerebral cortex, the degree of maturity of its individual areas, the level of development and preservation of sensory systems, mental performance, temperament, character, ability to regulate emotional state. This study shows that a positive background for the adjustment of attention can create exercises to develop coordination skills, because such exercises increase the stability of the nervous system. The study revealed differences between the indicators of students' attention before and after the application of a set of coordination exercises in physical education classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8043
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко Роман Миколайович.pdf126,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.