Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8088
Назва: Humanism, humanization and humanitarianism of the educational process in the paradigm of development of educational space in modern conditions of globalisation
Інші назви: Гуманізм, гуманізація та гуманітаризація навчального процесу в парадигмі розвитку навчального простору в сучасних умовах глобалізації
Гуманизм, гуманизация и гуманитаризация учебного процесса в парадигме развития учебного пространства в современных условиях глобализации
Автори: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Бересток, Ольга Владимировна
Ключові слова: humanism
humanization
humanitarianism
гуманізм
гуманізація
гуманітаризм
гуманизм
гуманизация
гуманитаризм
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Berestok O. V. Humanism, humanization and humanitarianism of the educational process in the paradigm of development of educational space in modern conditions of globalisation [Electronic resource] / O. V. Berestok // Тези Міжнародної науково-практичної конференції «25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ : славетна історія та горизонти майбутнього». – Суми, 2020. – у друці.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the development of the world system of education which leads to the actualization of the humanistic direction in science in modern conditions. Within the humanistic direction, great attention is paid to the development of the individual, his\her self-realization, the formation of the "I-concept", the inoculation of interaction skills in communication and decision-making. Recognizing a person as the highest value, the humanistic education system contributes to the deepest disclosure of his\her abilities and life goals, provides opportunities for self-development, as well as the domination in society of human values, which are consciously professed by personalities developed. The changes that are taking place in global society create conditions for the democratization of the educational process, where person is considered to be the highest value. У статті розглядається розвиток світової системи освіти, що призводить до актуалізації гуманістичного напряму в науці в сучасних умовах. У гуманістичному напрямку велика увага приділяється розвитку особистості, її самореалізації, формуванню "Я-концепції", прищепленню навичок взаємодії у спілкуванні та прийнятті рішень. Визнаючи людину як найвищу цінність, гуманістична система освіти сприяє найглибшому розкриттю її здібностей та життєвих цілей, надає можливості для саморозвитку, а також домінуванню в суспільстві людських цінностей, які свідомо сповідуються особистостями розвинені. Зміни, що відбуваються в глобальному суспільстві, створюють умови для демократизації навчального процесу, де людина вважається найвищою цінністю.
Опис: В статье рассматривается развитие мировой системы образования, которая приводит к актуализации гуманистического направления в науке в современных условиях. В рамках гуманистического направления большое внимание уделяется развитию личности, его самореализации, формированию «Я-концепции», привитию навыков взаимодействия в общении и принятии решений. Признавая человека как высшую ценность, гуманистическая система образования способствует наиболее глубокому раскрытию его способностей и жизненных целей, предоставляет возможности для саморазвития, а также доминирования в обществе человеческих ценностей, которые сознательно исповедуются личностями. разработаны. Изменения, происходящие в глобальном обществе, создают условия для демократизации образовательного процесса, где личность считается высшей ценностью.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8088
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf370,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.