Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8162
Назва: Базові стратегічні напрями маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Базовые стратегические направления маркетинговой деятельности предприятия
Basic strategic directions of marketing activity of the enterprise
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentyna
Ключові слова: стратегія
диверсифікація
ринок
стратегия
диверсификация
рынок
strategy
diversification
market
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Базові стратегічні напрями маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Сучасний маркетинг : стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції до 90-річчя заснування ХНТУСГ, (Харків, 30 квітня 2020 р.) / Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. П. Василенка. – Харків, 2020. – С. 156-159.
Короткий огляд (реферат): Вибір стратегічного напряму діяльності підприємства залежить від ринкової ситуації, у якій воно опинилося, саме тому програми дій підприємства, розраховані як на короткострокову, так і довгострокову перспективу, потребують розроблення і застосування такої стратегії, яка б дозволила визначити пріоритетні напрями розміщення їх ресурсів задля досягнення поставлених цілей. Выбор стратегического направления деятельности предприятия зависит от рыночной ситуации, в которой оно оказалось, поэтому программы действий предприятия, рассчитанные как на краткосрочную, так и долгосрочную перспективу, требуют разработки и применения такой стратегии, которая позволила бы определить приоритетные направления размещения их ресурсов для достижения поставленных целей.
Опис: The choice of strategic direction of the enterprise depends on the market situation in which it finds itself, which is why the company's action programs, designed for both short-term and long-term, need to develop and implement a strategy that would identify priority areas for their resources to achieve goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8162
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf272,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.