Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8181
Назва: Впровадження електронної бухгалтерської документації на підприємстві
Інші назви: Введение электронной бухгалтерской документации на предприятии
Implementation of electronic accounting documentation at the enterprise
Автори: Глушаченко, Анатолій Іванович
Глушаченко, Анатолий Иванович
Hlushachenko, Anatoliy
Ключові слова: електронні документи
облікова інформація
електронні бухгалтерські документи
электронные документы
учетная информация
электронные бухгалтерские документы
electronic documents
accounting information
electronic accounting documents
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Глушаченко А. І. Впровадження електронної бухгалтерської документації на підприємстві [ Електронний ресурс ] / А. І. Глушаченко // Матеріали III науково-практичної конференції «Нові інформаційні технології управління бізнесом». - Київ, 2020 . – С. 31-32.
Короткий огляд (реферат): В тезах доповіді розглянуто особливості організації обліку та його ведення, що проявляється у вигляді електронного документообігу та формування всього облікового процесу в програмному забезпеченні. Зроблено групування об’єктів обліку, щодо яких застосовується поняття «електронний документ». Суб’єкти господарювання у своїй діяльності мають право користуватися документами в електронній формі при дотриманні норм Законів «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги», якими регулюються відносини, пов’язані з електронним документообігом і використанням електронних документів. Учасники договірних відносин при переході на електронний документообіг мають враховувати, що переважно це внутрішнє вирішення проблеми обігу документів на підприємстві, адже не визнане обов’язковим відповідно до вимог чинного законодавства. А при веденні господарської діяльності такі підприємства мають виходити з можливостей усіх сторін договірних зобов’язань, у тому числі й контролюючих органів. В тезисах доклада рассмотрены особенности организации учета и его ведение, что проявляется в виде электронного документооборота и формирования всего учетного процесса в программном обеспечении. Сделано группировки объектов учета, в отношении которых применяется понятие «электронный документ». Субъекты хозяйствования в своей деятельности имеют право пользоваться документами в электронной форме при соблюдении норм Законов «Об электронных документах и электронном документообороте» и «Об электронных доверительные услуги», которыми регулируются отношения, связанные с электронным документооборотом и использованием электронных документов. Участники договорных отношений при переходе на электронный документооборот должны учитывать, что в основном это внутреннее решение проблемы обращения документов на предприятии, ведь не признано обязательным в соответствии с требованиями действующего законодательства. А при ведении хозяйственной деятельности такие предприятия должны исходить из возможностей всех сторон договорных обязательств, в том числе и контролирующих органов.
Опис: The abstracts of the report consider the features of the organization of accounting and its maintenance, which manifests itself in the form of electronic document management and the formation of the entire accounting process in the software. The grouping of objects of accounting to which the concept of "electronic document" is applied is made. Business entities in their activities have the right to use documents in electronic form in compliance with the Laws "On Electronic Documents and Electronic Document Management" and "On Electronic Trust Services", which regulate relations related to electronic document management and use of electronic documents. When switching to electronic document management, the parties to the contractual relationship should take into account that this is mainly an internal solution to the problem of document circulation at the enterprise, as it is not recognized as mandatory in accordance with the requirements of current legislation. And in conducting business, such enterprises must proceed from the capabilities of all parties to contractual obligations, including regulatory authorities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8181
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Глушаченко А.І. теза.pdf227,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.