Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8193
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства оборонної галузі
Інші назви: Управление маркетинговой деятельностью предприятий оборонной сферы
Management of marketing activities of the protection companies
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Швець, Євгенія Михайлівна
Шумкова, Елена Владимировна
Швец, Евгения Михайловна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Shvets, Yevhenia Mikhailivna
Ключові слова: оборонна галузь
маркетингове управління
прибутковість
оборонная сфера
маркетинговое управление
прибыльность
protection industry
marketing management
profitability
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства оборонної галузі [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Є. М. Швець // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція (заочна форма) «Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору», (Полтава, 24 березня 2020 р.). – Полтава, 2020. – С. 330-332.
Короткий огляд (реферат): Підприємства оборонної галузі України потребують більш ефективного маркетингового управління їх діяльністю для збільшення конкурентоспроможності та прибутковості таких підприємств. Предприятия оборонной отрасли Украины требуют более эффективного маркетингового управления их деятельностью для увеличения конкурентоспособности и прибыльности таких предприятий.
Опис: Ukrainian protection companies need more effective marketing management to increase the competitiveness and profitability of such companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8193
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Швець_Теза.pdf187,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.