Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-11-11T13:05:43Z-
dc.date.available2020-11-11T13:05:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Особливості організації міжнародної маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 25-ої Міжнародної науково-практичної конференції, (15-20 вересня 2019 р.). – Суми : СНАУ, 2019. – Ч. 2. – С. 37-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8202-
dc.descriptionAn enterprise that has decided to enter the world market must take into account the existence of many restrictions and obstacles in international trade both in the country where it is going to enter the market and in its own.uk_UA
dc.description.abstractПідприємству, яке вирішило вийти на світовий ринок, необхідно враховувати існування безлічі обмежень і перешкод у міжнародній торгівлі як у країні, на ринок якої воно збирається вийти, так і у своїй власній. Предприятию, которое решило выйти на мировой рынок, необходимо учитывать существование множества ограничений и препятствий в международной торговле как в стране, на рынок которой оно собирается выйти, так и в своей собственной.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk_UA
dc.subjectмировой рынокuk_UA
dc.subjectмеждународный маркетингuk_UA
dc.subjectсельскохозяйственное предприятиеuk_UA
dc.subjectworld marketuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleОсобливості організації міжнародної маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности организации международной маркетинговой деятельности сельскохозяйственного предприятияuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the organization of the international marketing activity of the agricultural enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Теза.pdf169,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.