Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8254
Назва: Відновлення зношених гнізд підшипників кочення
Інші назви: Восстановление изношенных гнезд подшипников качения
Restoration of worn bearings of rolling bearings
Автори: Павлов, Олександр Григорович
Рибенко, Ірина Олександрівна
Павлов, Александр Григорьевич
Рыбенко, Ирина Александровна
Pavlov, Alexander Grigorievich
Rybenko, Irуna Aleksandrovna
Ключові слова: металополімерні матеріали
гніздо підшипника
формування контактної поверхні
металлополимерные материалы
гнездо подшипника
формирование контактной поверхности
metal-polymeric materials
bearing socket
contact surface formation
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Павлов О. Г. Відновлення зношених гнізд підшипників кочення [Електронний ресурс] / О. Г. Павлов, І. О. Рибенко // Збірник тезисів по матеріалам II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва : міжгалузеві диспути», (10 березня 2020 р.). - Київ, 2020. - С. 65-67.
Короткий огляд (реферат): Відновлення гнізда підшипника шляхом формування контактної поверхні самим підшипником або шліфованим шаблоном без подальшої механічної обробки дозволяє отримати ідеально виготовлене гніздо підшипника, що в поєднанні зі здатністю металополімерного шару демпфірувати ударні навантаження без руйнування вузла дозволяє значно підвищити його термін служби. Восстановление гнезда подшипника путем формирования контактной поверхности самым подшипником или шлифованной шаблону без дальнейшей механической обработки позволяет получить идеально изготовленное гнездо подшипника, в сочетании со способностью металлополимерного слоя демпфировать ударные нагрузки без разрушения узла позволяет значительно повысить его срок службы.
Опис: Restoration of the bearing seat by forming the contact surface by the bearing itself or a polished template without further machining allows to obtain a perfectly made bearing seat, which in combination with the ability of the metal-polymer layer to dampen shock loads without destroying the unit can significantly increase its service life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8254
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 (pdf.io).pdf147,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.