Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorШаповалов, Вячеслав Олександрович-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorШаповалов, Вячеслав Александрович-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorShapovalov, Vyacheslav Alexandrovich-
dc.date.accessioned2020-11-23T11:58:40Z-
dc.date.available2020-11-23T11:58:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Особливості організації ефективної збутової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, В. О. Шаповалов //Актуальні питання економіки, фінансів, обліку і права в сучасних умовах : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 16 квітня 2020 р.) : у 8 ч. – Полтава : ЦФЕНД, 2020. – Ч. 4. – С. 18-20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8262-
dc.descriptionThe abstracts consider measures to strengthen the position of producers in the national market and the requirements for determining the factors that determine the formation of effective mechanisms of organizational and economic relations of the subjects of all its spheres. The defining principles of effective sales policy of enterprises based on economic, political, market, innovation and socio-cultural factors and including cooperation, coordination of goals and actions of participants in the sales channel, clear definition and performance of their functions.uk_UA
dc.description.abstractВ тезах розглянуто заходи щодо зміцнення позицій виробників на національному ринку і вимоги до визначення чинників, що зумовлюють формування ефективних механізмів організаційно-економічних взаємовідносин суб'єктів усіх його сфер. Сформовано визначальні принципи ефективної збутової політики підприємств, що базується на економічних, політичних, ринкових, інноваційних та соціально-культурних чинниках і включає кооперування, узгодження цілей та дій учасників збутового каналу, чітке визначення і виконання ними функцій. В тезисах рассмотрены меры по укреплению позиций производителей на национальном рынке и требования к определению факторов, обусловливающих формирование эффективных механизмов организационно-экономических взаимоотношений субъектов всех его сфер. Сформированы определяющие принципы эффективной сбытовой политики предприятий, основанные на экономических, политических, рыночных, инновационных и социально-культурных факторах и включает кооперирования, согласования целей и действий участников сбытового канала, четкое определение и выполнение ими функций.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЦФЕНДuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectсбытовая деятельностьuk_UA
dc.subjectканалы распределенияuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectsales activitiesuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.subjectgoodsuk_UA
dc.titleОсобливості організації ефективної збутової діяльності підприємствuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности организации эффективной сбытовой деятельности предприятияuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the organization of efficient sales activities of enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf552,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.