Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8302
Назва: Financial results of Starbucks in Chengdu city, China
Інші назви: Фінансові результати компанії Starbucks у м. Ченду, Китай
Финансовые результаты компании Starbucks в г. Чэнду, Китай
Автори: Melnyk, Maria Ivanovna
Wang, Yu
Мельник, Марія Іванівна
Ванг, Ю
Мельник, Мария Ивановна
Ванг, Ю
Ключові слова: financial indicators
costs of expansion of production
diversification
фінансові показники
витрати на розширення виробництва
диверсифікація
финансовые показатели
расходы на расширение производства
диверсификация
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Melnyk Mariia. Financial results of Starbucks in Chengdu city, China [Electronic resource] / Mariia Melnyk, Wang Yu // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету : фаховий науковий журнал, 2020. - Сер. «Економіка і менеджмент». - Вип. № 42. - C. 30-36
Короткий огляд (реферат): With deepening reforms and the rapid development of the Chinese economy, the Chinese market has attracted enterprises from abroad. Thanks to a new business model, an improved business philosophy, excellent service and excellent quality, Starbucks has gained a good reputation among Chinese consumers and gained a high level of profitability, and became an example for many enterprises of this network. The article reviews the financial performance of Starbucks over the past five years as the main subject of research and analyzes the financial statements of Starbucks in Chengdu using the basic method of financial analysis. An analysis of the financial statements of Starbucks Chengdu over the past five years showed that although the company was profitable and built up a good reputation in just a few years, there are still some problems in the business process, namely problems in financial management. Therefore, given these problems, proposals and prospects for the future are put forward. З поглибленням реформ та швидким розвитком економіки Китаю, китайський ринок залучає підприємства з-за кордону. Завдяки новій бізнес-моделі, вдосконаленій філософії бізнесу, відмінному сервісу та чудовій якості, Starbucks завоював хорошу репутацію серед китайських споживачів та отримав високий рівень прибутковості, та став прикладом для багатьох підприємств даної мережі. У жовтні 2013 року Центральне телебачення Китаю повідомило про несподівану прибутковість китайських ресторанів Starbucks. Згідно з доповіддю, репортери порівняли ціну латте Starbucks (354 мл) в Пекіні, Чикаго, Лондоні і Бомбеї. Ціна в Пекіні була найбільшою, а в Бомбеї найменшою. Згідно з доповідями, латте коштувало тільки 2 юаня (0,67 долара), але продажна ціна склала 27 юанів (4,5 долара) тому прибутковість в Китаї виявилася вищою, ніж в інших країнах. У статті визначено, що фінансовий результат діяльності окремого суб'єкта господарювання виступає як фактична, складна та багатовимірна категорія. Позитивний фінансовий результат є основною метою діяльності компанії на ринку та одним із ключових показників, що визначає ефективність її роботи, служить джерелом платежів до бюджетів усіх рівнів, а також забезпечує розширене відтворення виробництва. У статті розглянуто фінансову діяльність компанії Starbucks за останні п'ять років як основний об'єкт дослідження та проведено аналіз фінансової звітності компанії Starbucks у м. Chengdu за допомогою базового методу фінансового аналізу. У статті також представлено відповідні методи аналізу фінансових звітів та загальну ситуацію компанії Starbucks, а також детально проаналізовано фінансовий звіт компанії Starbucks міста Chengdu за останні п’ять років. Аналіз фінансової звітності компанії Starbucks м. Ченду за останні п’ять років показав, що хоча компанія була прибутковою і створила хорошу репутацію лише за кілька років, все ще є деякі проблеми в процесі діяльності, а саме проблеми в фінансовому менеджменті. Фінансовий аналіз також показав низький рівень платоспроможності компанії в м. Ченду. Для вирішення цих проблем потрібно впровадити на підприємстві систему з коригування певних напрямів діяльності, які існують зараз у компанії Starbucks у місті Ченду, наприклад різноманітність та структура продукції поновлюються повільно, тому необхідно звернути увагу на вирішення даної проблеми. Тому з огляду на ці проблеми висуваються пропозиції та перспективи на майбутнє.
Опис: С углублением реформ и быстрым развитием экономики Китая, китайский рынок привлекает предприятия из-за рубежа. Благодаря новой бизнес-модели, усовершенствованной философии бизнеса, отличному сервису и превосходному качеству, Starbucks завоевал хорошую репутацию среди китайских потребителей и получил высокий уровень прибыльности, и стал примером для многих предприятий данной сети. В статье рассмотрена финансовая деятельность компании Starbucks за последние пять лет в качестве основного объекта исследования и проведен анализ финансовой отчетности компании Starbucks в г. Chengdu с помощью базового метода финансового анализа. Анализ финансовой отчетности компании Starbucks г. Чэнду за последние пять лет показал, что хотя компания была прибыльной и создала хорошую репутацию всего за несколько лет, все еще есть некоторые проблемы в процессе деятельности, а именно проблемы в финансовом менеджменте. Поэтому учитывая эти проблемы выдвигаются предложения и перспективы на будущее.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8302
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk Mariia. Financial results (2).pdf438,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.