Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8385
Назва: Мanagement and administration of goods promotion in the organization
Інші назви: Управління та адміністрування просування товарів в організації
Управление и администрирование продвижения товаров в организации
Автори: Lukash, Svitlana Mykolayvna
Debo, Falana Taoreed
Лукаш, Світлана Миколаївна
Дебо, Фалана Таорід
Лукаш, Светлана Николаевна
Дебо, Фалана Таорид
Ключові слова: products
promotion
marketing mix
продукти
просування
маркетинговий мікс
продукты
продвижение
маркетинговый микс
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Lukash S. М. Мanagement and administration of goods promotion in the organization [Electronic resource] / S. М. Lukash, F. T. Debo // Інфраструктура ринку. – 2019. – № 37. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/ak/37-2019. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The article discussed positioning strategies, as a process of creating a market image of a product based on its unique characteristics, combination of methods, forms and approaches to the implementation of the philosophical concept of the functioning of any business. The effectiveness of positioning depends on the synergy and relevance of the current period of the system of strategic priorities chosen by the enterprise. The basis of strategy development is adaptation to the conditions of the competitive environment, since the potential marginal profit of the enterprise to a large extent depends on the structure of the industry, in other words, on the combined effect of the five main factors of industry competition: threats of entering the industry of new firms; the ability of suppliers to overestimate resource prices; the ability of buyers to push the level of prices of products in the industry; the intensity of competition between existing manufacturers in the industry. У статті розглянуто стратегію позиціонування, як процес створення ринкового образу товару на основі його унікальних характеристик, є поєднанням методів, форм і підходів до реалізації філософської концепції функціонування будь-якого бізнесу, в тому числі аграрного. Ефективність позиціонування залежить від синергії та актуальності поточного періоду системи стратегічних пріоритетів, обраної підприємством. Стратегії позиціонування є невід’ємною частиною маркетингових програм, з розвитком інформаційних технологій їх роль та значення у формуванні стратегічного набору підприємств постійно зростають. Основою розробки стратегії є адаптація до умов конкурентного середовища, оскільки потенційний граничний прибуток підприємства значною мірою залежить від структури галузі, іншими словами, від комбінованого впливу п’яти основних факторів галузі конкуренція: загрози входження у галузь нових фірм; здатність постачальників завищувати ціни на ресурси; здатність покупців підштовхувати рівень цін на продукцію в галузі; загрози появи на ринку конкурентоспроможної продукції-замінника; інтенсивність конкуренції між існуючими виробниками в галузі. Застосування стратегії з найменшими витратами вимагає від підприємств розвивати власну стратегічну компетенцію для вдосконалення виробництва, робити значні попередні інвестиції у придбання сільськогосподарської техніки, обладнання, технологій, здобуття значної частки на ринку тощо.
Опис: В статье рассмотрены стратегии позиционирования, как процесс создания рыночного образа товара на основе его уникальных характеристик. Эффективность позиционирования зависит от синергии и актуальности текущего периода системы стратегических приоритетов, выбранной предприятием. Основой разработки стратегии является адаптация к условиям конкурентной среды, поскольку потенциальный предельный доход предприятия в значительной степени зависит от структуры отрасли, иными словами, от комбинированного воздействия пяти основных факторов области конкуренция: угрозы вхождения в отрасль новых фирм; способность поставщиков завышать цены на ресурсы; интенсивность конкуренции между существующими производителями в отрасли. Применение стратегии с наименьшими затратами требует от предприятий развивать собственную стратегическую компетенцию для совершенствования производства, делать значительные предварительные инвестиции в приобретение сельскохозяйственной техники, оборудования, технологий и т.д.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8385
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf312,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.