Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8454
Назва: Програмно-цільовий підхід як інструмент економічної політики держави
Інші назви: Программно-целевой подход как инструмент экономической политики государства
Program-targeted approach as an instrument of economic policy of the state
Автори: Харченко, Т. О.
Харченко, Т. А.
Kharchenko, T. O.
Ключові слова: програмно-цільовий підхід
державне фінансування
цільові програми
программно-целевой подход
государственное финансирование
целевые программы
program-target approach
state financing
target programs
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЦФЕН
Бібліографічний опис: Харченко Т. О. Програмно-цільовий підхід як інструмент економічної політики держави [Електронний ресурс] / Т. О. Харченко // Актуальні проблеми економіки, обліку, фінансів і права : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 22 червня 2020 р.) : у 10 ч. – Полтава : ЦФЕНД, 2020. – Ч. 6.
Короткий огляд (реферат): Можливість якісної оцінки вкладених ресурсів є перевагою програмно-цільового підходу державного фінансування. В даному контексті слід відмітити й наявність таких структурних елементів, як: чітко визначена цільова спрямованість програми, мета реалізації, зацікавлені особи, пріоритетні напрями фінансування, співфінансування з бюджетів різних рівнів. Програмно-цільовий підхід також розширює можливості бюджетного фінансування в частині залучення, як коштів державного бюджету, так і місцевих бюджетів всіх рівнів. Адже саме можливість співфінансування бюджетних коштів різних рівнів в рамках реалізації програмного-цільового підходу передбачає включення в процес відбору об’єктів фінансування представників органів місцевого самоврядування відповідної фахової спрямованості. Корегування управлінської складової з орієнтацією на регіональний розвиток у підсумку дозволяє забезпечити більш ефективний та якісний розподіл бюджетних ресурсів, враховуючи різновекторність та відмінність пріоритетних напрямів розвитку регіонів. Окремим важливим аспектом реалізації програмно-цільового підходу в контексті формування пріоритетних напрямів економічної політики держави є відповідність стратегічних цілей розвитку обґрунтованим програмним результатам. Возможность качественной оценки вложенных ресурсов является преимуществом программно-целевого подхода государственного финансирования. В данном контексте следует отметить и наличие таких структурных элементов, как: четко определенная целевая направленность программы, цель реализации, заинтересованные лица, приоритетные направления финансирования, софинансирование из бюджетов разных уровней. Программно-целевой подход также расширяет возможности бюджетного финансирования в части привлечения, как средств государственного бюджета, так и местных бюджетов всех уровней. Ведь именно возможность софинансирования бюджетных средств различных уровней в рамках реализации программного-целевого подхода предполагает включение в процесс отбора объектов финансирования представителей органов местного самоуправления соответствующей профессиональной направленности. Корректировка управленческой составляющей с ориентацией на региональное развитие в итоге позволяет обеспечить более эффективное и качественное распределение бюджетных ресурсов, учитывая разновекторность и отличие приоритетных направлений развития регионов. Отдельным важным аспектом реализации программно-целевого подхода в контексте формирования приоритетных направлений экономической политики государства является соответствие стратегических целей развития обоснованным программным результатам.
Опис: The ability to qualitatively assess the invested resources is an advantage of the program-targeted approach to public funding. In this context, it should be noted the presence of such structural elements as: clearly defined target focus of the program, the purpose of implementation, stakeholders, priority areas of funding, co-financing from the budgets of different levels. The program-targeted approach also expands the possibilities of budget financing in terms of attracting both state budget and local budgets at all levels. After all, it is the possibility of co-financing budget funds of different levels in the implementation of the program-targeted approach involves the inclusion in the selection process of funding for representatives of local governments of the relevant professional orientation. Adjusting the management component with a focus on regional development ultimately allows for a more efficient and high-quality allocation of budgetary resources, taking into account the diversity and differences in the priority areas of regional development. A separate important aspect of the implementation of the program-target approach in the context of the formation of priority areas of economic policy of the state is the compliance of strategic development goals with sound program results.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8454
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко_Тези.pdf127,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.