Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8454
Назва: | Програмно-цільовий підхід як інструмент економічної політики держави |
Інші назви: | Программно-целевой подход как инструмент экономической политики государства Program-targeted approach as an instrument of economic policy of the state |
Автори: | Харченко, Т. О. Харченко, Т. А. Kharchenko, T. O. |
Ключові слова: | програмно-цільовий підхід державне фінансування цільові програми программно-целевой подход государственное финансирование целевые программы program-target approach state financing target programs |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ЦФЕН |
Бібліографічний опис: | Харченко Т. О. Програмно-цільовий підхід як інструмент економічної політики держави [Електронний ресурс] / Т. О. Харченко // Актуальні проблеми економіки, обліку, фінансів і права : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 22 червня 2020 р.) : у 10 ч. – Полтава : ЦФЕНД, 2020. – Ч. 6. |
Короткий огляд (реферат): | Можливість якісної оцінки вкладених ресурсів є перевагою програмно-цільового підходу державного фінансування. В даному контексті слід відмітити й наявність таких структурних елементів, як: чітко визначена цільова спрямованість програми, мета реалізації, зацікавлені особи, пріоритетні напрями фінансування, співфінансування з бюджетів різних рівнів. Програмно-цільовий підхід також розширює можливості бюджетного фінансування в частині залучення, як коштів державного бюджету, так і місцевих бюджетів всіх рівнів. Адже саме можливість співфінансування бюджетних коштів різних рівнів в рамках реалізації програмного-цільового підходу передбачає включення в процес відбору об’єктів фінансування представників органів місцевого самоврядування відповідної фахової спрямованості. Корегування управлінської складової з орієнтацією на регіональний розвиток у підсумку дозволяє забезпечити більш ефективний та якісний розподіл бюджетних ресурсів, враховуючи різновекторність та відмінність пріоритетних напрямів розвитку регіонів. Окремим важливим аспектом реалізації програмно-цільового підходу в контексті формування пріоритетних напрямів економічної політики держави є відповідність стратегічних цілей розвитку обґрунтованим програмним результатам. Возможность качественной оценки вложенных ресурсов является преимуществом программно-целевого подхода государственного финансирования. В данном контексте следует отметить и наличие таких структурных элементов, как: четко определенная целевая направленность программы, цель реализации, заинтересованные лица, приоритетные направления финансирования, софинансирование из бюджетов разных уровней. Программно-целевой подход также расширяет возможности бюджетного финансирования в части привлечения, как средств государственного бюджета, так и местных бюджетов всех уровней. Ведь именно возможность софинансирования бюджетных средств различных уровней в рамках реализации программного-целевого подхода предполагает включение в процесс отбора объектов финансирования представителей органов местного самоуправления соответствующей профессиональной направленности. Корректировка управленческой составляющей с ориентацией на региональное развитие в итоге позволяет обеспечить более эффективное и качественное распределение бюджетных ресурсов, учитывая разновекторность и отличие приоритетных направлений развития регионов. Отдельным важным аспектом реализации программно-целевого подхода в контексте формирования приоритетных направлений экономической политики государства является соответствие стратегических целей развития обоснованным программным результатам. |
Опис: | The ability to qualitatively assess the invested resources is an advantage of the program-targeted approach to public funding. In this context, it should be noted the presence of such structural elements as: clearly defined target focus of the program, the purpose of implementation, stakeholders, priority areas of funding, co-financing from the budgets of different levels. The program-targeted approach also expands the possibilities of budget financing in terms of attracting both state budget and local budgets at all levels. After all, it is the possibility of co-financing budget funds of different levels in the implementation of the program-targeted approach involves the inclusion in the selection process of funding for representatives of local governments of the relevant professional orientation. Adjusting the management component with a focus on regional development ultimately allows for a more efficient and high-quality allocation of budgetary resources, taking into account the diversity and differences in the priority areas of regional development. A separate important aspect of the implementation of the program-target approach in the context of the formation of priority areas of economic policy of the state is the compliance of strategic development goals with sound program results. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8454 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харченко_Тези.pdf | 127,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.