Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Марія Миколаївна-
dc.contributor.authorПлавинська, Олександра Володимирівна-
dc.contributor.authorБондарь, М. Н.-
dc.contributor.authorПлавинская, А. В.-
dc.contributor.authorBondar, M. M.-
dc.contributor.authorPlavynska, O. V.-
dc.date.accessioned2021-03-15T09:18:42Z-
dc.date.available2021-03-15T09:18:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондар М. М. Розвивальні можливості контролю навчальних досягнень студентів у формуванні їх готовності до майбутньої діяльності в галузі агроінженерії [Електронний ресурс] / М. М. Бондар, О. В. Плавинська // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 1-2 (35-36). – С. 37-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8574-
dc.descriptionThe article studies the role of process control of educational achievements of students of higher educational institution in the formation of their readiness for professional self-development as future specialists in agricultural mechanization. In Higher Agricultural Education highlights the important task - to create conditions that ensure effective professional self-development of creative potential of students. To achieve a high level of development and training of future professionals is possible through a new, redefined approach to the content and organization of the process control of educational achievements of students. In the thesis, the thesis to the effect that the main task of all types of control of educational achievements of students is to test the performance of the ultimate goal of professional training - forming multicomponent structure technical thinking and engineering, educational and cognitive abilities that check whether the achieved technical thinking, structure which we formed, the level of preparedness for future engineering of the chosen specialty.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню ролі процесу контролю навчальних досягнень студентів вищого навчального закладу у формуванні їх готовності до професійного саморозвитку як майбутніх фахівців з механізації сільського господарства. У вищій аграрній освіті на перший план висувається актуальне завдання − створення умов, які забезпечують ефективний професійний саморозвиток творчого потенціалу особистості студента. Досягти високого рівня розвитку і підготовки майбутніх професіоналів можливо через нові, переосмислені підходи до змісту та організації процесу контролю навчальних досягнень студентів. У дослідженні обґрунтовуються тези стосовно того, що головним завданням всіх видів контролю навчальних досягнень студентів є перевірка виконання кінцевої мети професійного навчання – сформованості багатокомпонентної структури технічного мислення та інженерних і навчально-пізнавальних умінь, тобто перевірки того, чи досягло технічне мислення, структуру якого ми формували, рівня готовності до майбутньої інженерної діяльності за обраним фахом. Статья посвящена исследованию роли процесса контроля знаний студентов высшего учебного заведения в формировании их готовности к профессиональному саморазвитию как будущих специалистов по механизации сельского хозяйства. В высшем аграрном образовании на первый план выдвигается актуальная задача − создание условий, обеспечивающих эффективное профессиональное саморазвитие творческого потенциала личности студента. Достичь высокого уровня развития и подготовки будущих профессионалов возможно через новые, переосмысленные подходы к содержанию и организации процесса контроля знаний студентов. В исследовании обосновываются положения о том, что главной задачей всех видов контроля знаний студентов является проверка выполнения конечной цели профессионального обучения − сформированности многокомпонентной структуры технического мышления, а также инженерных и учебно-познавательных умений, то есть проверки того, достигло ли техническое мышление, структуру которого мы формировали, уровня готовности к будущей инженерной деятельности по выбранной специальности.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectособистісно-розвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectнавчальні досягненняuk_UA
dc.subjectличностно-развивающее обучениеuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectучебные достиженияuk_UA
dc.subjectpersonal development traininguk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjecteducational achievementsuk_UA
dc.titleРозвивальні можливості контролю навчальних досягнень студентів у формуванні їх готовності до майбутньої діяльності в галузі агроінженеріїuk_UA
dc.title.alternativeРазвивающие возможности контроля знаний студентов в формировании их готовности к будущей деятельности в области агроинженерииuk_UA
dc.title.alternativeEducational opportunities monitoring academic progress of students in shaping their readiness for future activities in ahroinzheneriyiuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf670,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.