Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГецович, Евгений Моисеевич-
dc.contributor.authorПодригало, Михаил Абович-
dc.contributor.authorТарасов, Юрий Владимирович-
dc.contributor.authorГецович, Євгеній Мойсейович-
dc.contributor.authorПодригало, Михайло Абович-
dc.contributor.authorТарасов, Юрій Володимирович-
dc.contributor.authorGetsovich, E.-
dc.contributor.authorPodrigalo, M.-
dc.contributor.authorTarasov, Yu.-
dc.date.accessioned2021-03-16T12:10:41Z-
dc.date.available2021-03-16T12:10:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГецович Е. М. Прогнозирование требований к эффективности торможения автомобилей [Электронный ресурс] / Е. М. Гецович, М. А. Подригало, Ю. В. Тарасов // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 4 (38). – С. 37-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8592-
dc.descriptionThis article discusses a method for predicting society’s requirements for the braking performance of cars, which at the preliminary design stage allows them to maintain their high technical level for the period of design, production and product life. Also in the work, an indicator is proposed to assess the level of society’s requirements for the braking properties of cars - the coefficient of braking dynamism made it possible to determine for vehicles of category M1 that, with today's requirements of the company, its value is close to unity. This means that with further tightening of the requirements of regulatory documents, the magnitude of their change will be commensurate with the measurement error during braking tests.uk_UA
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрен метод прогнозирования требований общества к показателям тормозных свойств легковых автомобилей, который на этапе предварительного проектирования позволяет сохранить их высокий технический уровень на период проектирования, производства и срока службы изделия. Также в работе предложен для оценки уровня требований общества к тормозным свойствам автомобилей показатель – коэффициент тормозной динамичности позволили определить для автотранспортных средств категории М1, что при сегодняшних требованиях общества его величина близка к единице. Это означает, что при дальнейшем ужесточении требований нормативных документов величина их изменения будет соизмерима с погрешностью измерений при тормозных испытаниях. У даній статті розглянуто метод прогнозування вимог суспільства до показників гальмівних властивостей легкових автомобілів, який на етапі попереднього проектування дозволяє зберегти їх високий технічний рівень на період проектування, виробництва і терміну служби виробу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectторможениеuk_UA
dc.subjectпрогнозированиеuk_UA
dc.subjectиндекс тормозной динамичностиuk_UA
dc.subjectгальмуванняuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectіндекс гальмівної динамічностіuk_UA
dc.subjectbrakinguk_UA
dc.subjectforecastinguk_UA
dc.subjectindex of braking dynamismuk_UA
dc.titleПрогнозирование требований к эффективности торможения автомобилейuk_UA
dc.title.alternativeПрогнозування вимог до ефективності гальмування автомобілівuk_UA
dc.title.alternativeForecasting efficiency requirements brakes of carsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf467,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.