Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorСамойленко, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorХарченко, Татьяна Александровна-
dc.contributor.authorСамойленко, Татьяна Григорьевна-
dc.contributor.authorKharchenko, Tetyana-
dc.contributor.authorSamoilenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-03-17T11:00:44Z-
dc.date.available2021-03-17T11:00:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХарченко Т. О. Впровадження інструментів проектного підходу в систему публічного управління [Електронний ресурс] / Т. О. Харченко, Т. Г. Самойленко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 1 (79). – С. 21-25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8611-
dc.descriptionAt the present stage of development of Ukraine has chosen the strategy of transition to the public type of public administration. One of the major directions of implementation of this strategy is the modernisation of the public administration system through the implementation of state programs (projects). The problems of transition to project - oriented management for the intended results of national projects and state programs in a very diverse and ambiguous. Despite fundamental differences in the basis of activities between business and state authorities, project management as a form of work organization can be applied in the work of the authorities. The absence under the state and local target programs and subprograms of the element of the project with a specific end product, a clear timeline and provided the financing, blurs the essence of these programs, often reducing them to implement the so-called "measures", the feasibility of which is not obvious. Urgent issue of the implementation of project management in local government, where the real result of the work is evaluated not only by the highest authorities and regulatory agencies, but also directly to the inhabitants of the territories. Although the possibility of influence of society on the implementation of state policy in conditions of decentralization has expanded, however there remain a number of problematic issues associated with the management process. Permanent transformation of the Ukrainian society, the limited resources and time, alternativeness of a choice, the expansion of the vectors of international cooperation and the like are tightening requirements for managers in taking effective management decisions. one aspect of achieving the dynamics of the performance of local authorities in the context of changing approaches to public management is achieving the effectiveness of management decisions and identify areas for assessment of their implementation in certain key points. Also important is the justification of strategy of development of society which will be based on perspective directions of development of concrete goals and projects that will ensure their achievement.uk_UA
dc.description.abstractПроблеми переходу до проектно-орієнтованого управління за цільовими результатами національних проектів і державних програм дуже різнопланові і неоднозначні. Незважаючи на всі принципові відмінності в основах діяльності між бізнесом та державними органами, проектне управління як форма організації роботи може бути застосована і в роботі органів влади. Відсутність в рамках державних і місцевих цільових програм і підпрограм такого елемента, як проект з конкретним кінцевим продуктом, чіткими термінами і передбаченим фінансуванням, розмиває суть цих програм, нерідко зводячи їх до реалізації так званих "заходів", доцільність яких неочевидна. Актуальним є питання впровадження проектного управління в органах місцевого самоврядування, де реальний результат роботи оцінюється не тільки вищими інстанціями і контролюючими органами, а й безпосередньо жителями територій. Проблемы перехода к проектно-ориентированного управления по целевым результатам национальных проектов и государственных программ очень разноплановые и неоднозначные. Несмотря на все принципиальные различия в основаниях деятельности между бизнесом и государственными органами, проектное управление как форма организации работы может быть применена и в работе органов власти. Отсутствие в рамках государственных и местных целевых программ и подпрограмм такого элемента, как проект с конкретным конечным продуктом, четкими сроками и предусмотренным финансированием, размывает суть этих программ, нередко сводя их к реализации так называемых "мер", суть которых неочевидна.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectпроектний підхідuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectпроектный подходuk_UA
dc.subjectпубличное управлениеuk_UA
dc.subjectгосударственное управлениеuk_UA
dc.subjectproject approachuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectstate administrationuk_UA
dc.titleВпровадження інструментів проектного підходу в систему публічного управлінняuk_UA
dc.title.alternativeВнедрение инструментов проектного подхода в систему публичного управленияuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of the project approach tools in the public governance systemuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf379 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.