Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8620
Назва: Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес впровадження маркетингового тестування інноваційної продукції
Інші назви: Анализ внешних и внутренних факторов на процесс внедрения маркетингового тестирования инновационной продукции
Analysis of the external and internal factors influence on implementation the process of innovation marketing testing
Автори: Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна
Golysheva, I. O.
Ключові слова: інновація
інформатизація
корупція
інновація
інформатизація
корупція
innovation
informatization
corruption
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Голишева Є. О. Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес впровадження маркетингового тестування інноваційної продукції [Електронний ресурс] / Є. О. Голишева // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 2 (80). – С. 3-8.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано місце та показники України в рейтингах різних сфер: інноваційної, інформаційної та державного управління. Незалежне оцінювання міжнародних організацій дозволило виділити сильні та слабкі сторони української економіки. На основні цього були визначенні проблеми, які можуть виникати на вітчизняних підприємствах в процесі впровадження маркетингового тестування інноваційної продукції. В статье проанализированы место и показатели Украины в рейтингах различных сфер: инновационной, информационной и государственного управления. Независимое оценивание международных организаций позволило выделить сильные и слабые стороны украинской экономики. На основные этого были определены проблемы, которые могут возникать на отечественных предприятиях в процессе внедрения маркетингового тестирования инновационной продукции.
Опис: It is analyzed the place and indicators of Ukraine in the ratings of different spheres: innovation, information and public administration. The following ratings were used in the research: Networked Readiness Index, The Global Innovation Index and Corruption Perception Index. Independent evaluation of international organizations made it possible to highlight the strengths and weaknesses of the Ukrainian economy. The main problems of Ukraine are unstable political and regulatory spheres, distrust of ship and legislative systems, high level of corruption, low level of business automation. The strengths of Ukraine include human capital both in the field of science and intellectual property, and in the IT sphere. Based on this it is identified the problems that may arise in domestic enterprises in the implementing process of innovation marketing testing. Marketing testing is proposed to be introduced not only at the final stages of innovation development, but throughout the entire cycle from analyzing of the internal and external capabilities of the enterprise to launching the product on the market. Therefore, external (state, competitors, economic players) and internal (staff, management, business processes, organizational structure) factors that affect marketing testing depending on the stage of the innovation development cycle were also identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8620
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf730,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.