Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8646
Назва: Повышение усталостной прочности деталей прессовых соединений
Інші назви: Підвищення втомної міцності деталей пресових з'єднань
Improving the fatigue strength of press connection parts
Автори: Тарельник, В. Б.
Волошко, Т. П.
Волошин, И. Е.
Тарельнік, В. Б.
Волошко, Т. П.
Волошин, І. Е.
Tarelnik, V. B.
Voloshko, T. P.
Voloshin, I. E.
Ключові слова: прессовое соединение
фреттинг-коррозия
прочность
пресове з'єднання
фреттинг-корозія
міцність
press connection
fretting corrosion
strength
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Тарельник В. Б. Повышение усталостной прочности деталей прессовых соединений [Электронный ресурс] / В. Б. Тарельник, Т. П. Волошко, И. Е. Волошин // Вісник Сумського національного аграрного університету. - Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 10/3(31). - С. 35-39
Короткий огляд (реферат): Дан анализ одной из наиболее важных и актуальных проблем в машиностроении – повышения надежности тяжело нагруженных деталей в прессовых соединениях. Установлено, что наиболее характерными случаями отказов работы прессовых и прессово-шпоночных соединений являются фреттинг-усталостные повреждения и поломки вследствие усталости. Анализ литературных источников показывает отсутствие единого механизма защиты от фреттинг-коррозии. Установлено, что фреттинг-коррозию деталей можно уменьшить или полностью исключить, изменяя качественные параметры их поверхностных слоев, например, нанесением коррозионно-стойких защитных покрытий требуемой твердости, толщины и коэффициента трения, прочно соединенных с основой детали и не снижающих их усталостную прочность. Предложен новый способ повышения усталостной прочности валов в прессовых соединениях. Способ осуществляется в защитной среде аргона путем формирования методом электроэрозионного легирования на внутренней поверхности ступицы, у ее торца, кольцеобразного покрытия из меди или оловянной бронзы. Дан аналіз однієї з найбільш важливих і актуальних проблем в машинобудуванні - підвищення надійності важко навантажених деталей в пресових з'єднаннях. Встановлено, що найбільш характерними випадками відмов роботи пресових і пресово-шпонкових з'єднань є фреттинг-втомні пошкодження і поломки внаслідок втоми. Аналіз літературних джерел показує відсутність єдиного механізму захисту від фреттинг-корозії. Встановлено, що фреттинг-корозію деталей можна зменшити або повністю виключити, змінюючи якісні параметри їх поверхневих шарів, наприклад, нанесенням корозійно-стійких захисних покриттів необхідної твердості, товщини і коефіцієнта тертя, міцно з'єднаних з основою деталі і не знижують їх міцність від утоми. Запропоновано новий спосіб підвищення втомної міцності валів в пресових з'єднаннях. Спосіб здійснюється в захисному середовищі аргону шляхом формування методом електроерозійного легування на внутрішній поверхні маточини, у її торця, кільцеподібного покриття з міді або олов'яної бронзи.
Опис: An analysis is given of one of the most important and topical problems in mechanical engineering - the improvement of the reliability of important parts in the press. It was established that the most characteristic drops in robotic views and press-keyed connections fretting-in-the-box failures and breakdowns in the same way. The analysis of literary dzherel shows the visibility of one mechanism to the fretting-corrosion. It is established that fretting corrosion of parts can be reduced or completely eliminated by changing the quality parameters of their surface layers, for example, by applying corrosion-resistant protective coatings of the required hardness, thickness and coefficient of friction, firmly connected to the base of the part and not reduce fatigue strength. . A new method of increasing the fatigue strength of shafts in press joints is proposed. The method is carried out in a protective environment of argon by forming by electroerosion doping on the inner surface of the hub, at its end, an annular coating of copper or tin bronze.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8646
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарельник В. Б. Повышение усталостной прочности.pdf3,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.