Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8646
Назва: | Повышение усталостной прочности деталей прессовых соединений |
Інші назви: | Підвищення втомної міцності деталей пресових з'єднань Improving the fatigue strength of press connection parts |
Автори: | Тарельник, В. Б. Волошко, Т. П. Волошин, И. Е. Тарельнік, В. Б. Волошко, Т. П. Волошин, І. Е. Tarelnik, V. B. Voloshko, T. P. Voloshin, I. E. |
Ключові слова: | прессовое соединение фреттинг-коррозия прочность пресове з'єднання фреттинг-корозія міцність press connection fretting corrosion strength |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | СНАУ |
Бібліографічний опис: | Тарельник В. Б. Повышение усталостной прочности деталей прессовых соединений [Электронный ресурс] / В. Б. Тарельник, Т. П. Волошко, И. Е. Волошин // Вісник Сумського національного аграрного університету. - Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 10/3(31). - С. 35-39 |
Короткий огляд (реферат): | Дан анализ одной из наиболее важных и актуальных проблем в машиностроении – повышения надежности тяжело нагруженных деталей в прессовых соединениях. Установлено, что наиболее характерными случаями отказов работы прессовых и прессово-шпоночных соединений являются фреттинг-усталостные повреждения и поломки вследствие усталости. Анализ литературных источников показывает отсутствие единого механизма защиты от фреттинг-коррозии. Установлено, что фреттинг-коррозию деталей можно уменьшить или полностью исключить, изменяя качественные параметры их поверхностных слоев, например, нанесением коррозионно-стойких защитных покрытий требуемой твердости, толщины и коэффициента трения, прочно соединенных с основой детали и не снижающих их усталостную прочность. Предложен новый способ повышения усталостной прочности валов в прессовых соединениях. Способ осуществляется в защитной среде аргона путем формирования методом электроэрозионного легирования на внутренней поверхности ступицы, у ее торца, кольцеобразного покрытия из меди или оловянной бронзы. Дан аналіз однієї з найбільш важливих і актуальних проблем в машинобудуванні - підвищення надійності важко навантажених деталей в пресових з'єднаннях. Встановлено, що найбільш характерними випадками відмов роботи пресових і пресово-шпонкових з'єднань є фреттинг-втомні пошкодження і поломки внаслідок втоми. Аналіз літературних джерел показує відсутність єдиного механізму захисту від фреттинг-корозії. Встановлено, що фреттинг-корозію деталей можна зменшити або повністю виключити, змінюючи якісні параметри їх поверхневих шарів, наприклад, нанесенням корозійно-стійких захисних покриттів необхідної твердості, товщини і коефіцієнта тертя, міцно з'єднаних з основою деталі і не знижують їх міцність від утоми. Запропоновано новий спосіб підвищення втомної міцності валів в пресових з'єднаннях. Спосіб здійснюється в захисному середовищі аргону шляхом формування методом електроерозійного легування на внутрішній поверхні маточини, у її торця, кільцеподібного покриття з міді або олов'яної бронзи. |
Опис: | An analysis is given of one of the most important and topical problems in mechanical engineering - the improvement of the reliability of important parts in the press. It was established that the most characteristic drops in robotic views and press-keyed connections fretting-in-the-box failures and breakdowns in the same way. The analysis of literary dzherel shows the visibility of one mechanism to the fretting-corrosion. It is established that fretting corrosion of parts can be reduced or completely eliminated by changing the quality parameters of their surface layers, for example, by applying corrosion-resistant protective coatings of the required hardness, thickness and coefficient of friction, firmly connected to the base of the part and not reduce fatigue strength. . A new method of increasing the fatigue strength of shafts in press joints is proposed. The method is carried out in a protective environment of argon by forming by electroerosion doping on the inner surface of the hub, at its end, an annular coating of copper or tin bronze. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8646 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Вісник СНАУ" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тарельник В. Б. Повышение усталостной прочности.pdf | 3,26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.