Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8664
Назва: Теоретичні підходи до дослідження ущільнення ґрунту
Інші назви: Теоретические подходы к исследованию уплотнения почвы
Theoretical approaches to the study of soil compaction
Автори: Олександренко, Віктор Петрович
Курской, Володимир Сергійович
Соларьов, Олександр Олексійович
Таценко, Олександр Володимирович
Олександренко, Виктор Петрович
Курской, Владимир Сергеевич
Соларьов, Александр Алексеевич
Таценко, Александр Владимирович
Oleksandrenko, V. P.
Kurskoy, V. S.
Solar'ov, O. O.
Tatsenko, O. V.
Ключові слова: машина-трактор
колеса
ущільнення ґрунту
машина-трактор
колеса
уплотнения почвы
machine-tractor unit
wheels
soil compaction
Дата публікації: 2020
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Теоретичні підходи до дослідження ущільнення ґрунту [Електронний ресурс] / В. П. Олександренко, В. С. Курской, О. О. Соларьов, О. В. Таценко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2020. – Вип. 1 (39). – С. 43-48.
Короткий огляд (реферат): Використання важкої техніки в сільськогосподарському виробництві пов’язане з ущільненням ґрунтів і, як наслідок, з негативним впливом на зростання і врожайність вирощуваних культур. Тут має місце очевидне протиріччя: необхідність у достатній кількості продуктів харчування потребує потужних машин, а збереження придатливого для вирощування рослин ґрунту вимагає обмежень кількості важкої техніки на полях. Тому пошук оптимального співвідношення цих протилежних тенденцій залишається актуальним у сучасних наукових дослідженнях. Оптимальна щільність за своєю абсолютною величиною індивідуальна для кожного типу ґрунту, для різновидів ґрунтів за механічним складом і для біологічних груп сільськогосподарських рослин. Реакція рослин на різне ущільнення залежить від біологічних особливостей окремих культур і, в першу чергу, від особливостей розвитку кореневих систем. З метою удосконалення тягово-зчіпних можливостей машинно-тракторних агрегатів (МТА) часто використовується нерівномірний розподіл навантажень на осі, практикується навіть додаткове навантаження, наприклад, за рахунок баласту на ведучі колеса. Це призводить до збільшення ущільнюючого впливу на ґрунт. У зв’язку з цим залишається актуальним питання раціонального розподілу зусиль між осями і колесами машин. Использование тяжелой техники в сельскохозяйственном производстве связано с уплотнением грунтов и, как следствие, с негативным влиянием на рост и урожайность выращиваемых культур. Здесь имеет место очевидное противоречие: необходимость в достаточном количестве продуктов питания требует мощных машин, а сохранение пригодной для выращивания растений почвы требует ограничений количества тяжелой техники на полях. Поэтому поиск оптимального соотношения этих противоположных тенденций остается актуальным в современных научных исследованиях.
Опис: The use of heavy machinery in agricultural production is associated with soil compaction and, as a consequence, with a negative impact on the growth and yield of crops. There is an obvious contradiction here: the need for sufficient food requires powerful machines, and the preservation of soil suitable for growing plants requires restrictions on the amount of heavy machinery in the fields. Therefore, the search for the optimal ratio of these opposite trends remains relevant in modern scientific research. The optimal density in its absolute value is individual for each type of soil, for soil types by mechanical composition and for biological groups of agricultural plants. The reaction of plants to different compaction depends on the biological characteristics of individual crops and, above all, on the development of root systems. In order to improve the traction and traction capabilities of machine-tractor units (AIT) is often used uneven distribution of loads on the axle, even additional load is practiced, for example, due to ballast on the drive wheels. This leads to an increase in the compacting effect on the soil. In this regard, the question of rational distribution of forces between the axles and wheels of machines remains relevant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8664
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf653,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.