Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8732
Назва: Розрахунок пропускної здатності автомобільного потоку на транспортній розвязці
Інші назви: Расчет пропускной способности автомобильного потока на транспортной развязке
Calculation of the throughput of a car traffic traffic junction
Автори: Соларьов, Олександр Олексійович
Мікуліна, Марина Олександрівна
Таценко, Олександр Володимирович
Соларев, Александр Алексеевич
Микулина, Марина Александровна
Таценко, Александр Владимирович
Solarov, O. O.
Mikulina, М. О.
Tatsenko, O. V.
Ключові слова: автомобільний потік
пропускна спроможність
транспортний потік
автомобильный поток
пропускная способность
транспортный поток
car traffic
bandwidth
traffic flow
Дата публікації: 2021
Видавництво: НТУ «ХПІ»
Бібліографічний опис: Соларьов О. О. Розрахунок пропускної здатності автомобільного потоку на транспортній розвязці [Електронний ресурс] / О. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, О. В. Таценко // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». – Сер. «Нові рішення в сучасних технологіях». – Харків : НТУ «ХПІ», 2021. – № 1(7). – С. 54-58.
Короткий огляд (реферат): Пропускна здатність ділянки дороги є ключовим елементом і залежить від багатьох факторів, таких як: ширина проїжджої частини, допустимої видимості, ухилів, радіусів поворотів, склад автомобілів, можливості маневрів і конструкції автомобілів. Розвиток автомобілебудування призводить до поліпшення експлуатаційних можливостей автомобілів і поліпшенню показників пропускної здатності. Зміна всіх цих складових призводить до зміни пропускної здатності. Склад транспортного потоку при розрахунку пропускної здатності є одним з ключових факторів. Рухомий транспортний потік характеризується складом в ньому різних (за віком і призначенням) транспортних засобів. Отримання і аналіз алгоритму визначення пропускної здатності транспортного потоку на певній ділянці дороги (розв'язки). Зроблено аналіз існуючого положення автомобілі-використання в Україні і вибір оптимального алгоритму для отримання реальних даних потоку на ділянці дороги. Основним завданням інженера при проектуванні певної ділянки дороги є забезпечення максимальної пропускної спроможності ділянки дороги. Максимальна пропускна здатність досягається шляхом поліпшення дорожнього покриття, розширення дорожнього полотна (збільшення кількості рухомих смуг та встановлення відповідних знаків), виділення реверсивних смуг руху і встановлення реверсивних світлофорів. при розрахунку пропускної здатності необхідно враховувати взаємозв'язок між автомобілями в потоці в різних дорожніх умовах. Інтервали між автомобілями в потоці можуть змінюватися навіть при високій інтенсивності руху, що в свою чергу досить коригує показник пропускної здатності. Досить суттєво інтервали змінюються при появі в потоці вантажних автомобілів, спецтехніки, або автобусів. Пропускная способность участка дороги является ключевым элементом и зависит от многих факторов, таких как: ширина проезжей части, допустимой видимости, уклонов, радиусов поворотов, состав автомобилей, возможности маневров и конструкции автомобилей. Развитие автомобилестроения приводит к улучшению эксплуатационных возможностей автомобилей и улучшению показателей пропускной способности. Изменение всех этих составляющих приводит к изменению пропускной способности. Состав транспортного потока при расчете пропускной способности является одним из ключевых факторов. Подвижной транспортный поток характеризуется составом в нем различных (по возрасту и назначению) транспортных средств. Получение и анализ алгоритма определения пропускной способности транспортного потока на определенном участке дороги (развязке). Сделан анализ существующего положения автомобиле-использования в Украине и выбор оптимального алгоритма для получения реальных данных потока на участке дороги. Основной задачей инженера при проектировании определенного участка дороги является обеспечение максимальной пропускной способности участка дороги. Максимальная пропускная способность достигается путем улучшения дорожного покрытия, расширение дорожного полотна (увеличение количества подвижных полос и установке соответствующих знаков), выделение реверсивных полос движения и установления реверсивных светофоров. При расчете пропускной способности необходимо учитывать взаимосвязь между автомобилями в потоке в различных дорожных условиях. Интервалы между автомобилями в потоке могут меняться даже при высокой интенсивности движения, что в свою очередь достаточно корректирует показатель пропускной способности. Достаточно существенно интервалы изменяются при появлении в потоке грузовых автомобилей, спецтехники, или автобусов.
Опис: The capacity of a road section is a key element and depends on many factors, such as: the width of the carriageway, permissible visibility, slopes, turning radii, the composition of vehicles,the possibilities of maneuvers and the design of vehicles. The development of the automotive industry leads to an improvement operational capabilities of vehicles and improved performance indicators. Changing all of these constituent leads to a change in bandwidth. The composition of the traffic flow when calculating the throughput ability is a key factor. A mobile traffic flow is characterized by its composition different (by age and purpose) vehicles. Obtaining and analyzing the algorithm for determining the throughput the ability of traffic flow on a certain section of the road (interchange). An analysis of the existing the position of the car-use in Ukraine and the choice of the optimal algorithm for obtaining real flow data on a section of the road. The main task of the engineer when designing a certain section of the road is to ensure maximum throughput of the road section. Maximum throughput is achieved by improving the road surface, expanding the roadbed (increasing the number of moving lanes and installing the corresponding signs), the allocation of reverse traffic lanes and the establishment of reverse traffic lights. When calculating capacity, it is necessary to take into account the relationship between cars in the flow in different road conditions. The intervals between cars in the stream can change even with high traffic intensity, which in in turn sufficiently adjusts the throughput rate. Significant intervals change when trucks, special equipment, or buses appear in the stream.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8732
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.