Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8739
Назва: Особливості вивчення англійської мови аспірантами з КНР
Інші назви: Особенности изучения английского языка аспирантами из КНР
Features of learning english by postgraduate students from PRC
Автори: Марченко, Тетяна Анатоліївна
Марченко, Татьяна Анатольевна
Marchenko, Tetiana Anatoliyivna
Ключові слова: аспірантура
студент КНР
мобільні пристрої
аспирантура
студент КНР
мобильные устройства
postgraduate school
student of the People's Republic of China
mobile devices
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Марченко Т. А. Особливості вивчення англійської мови аспірантами з КНР [Електронний ресурс] / Т. А. Марченко // Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва : міжгалузеві диспути II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, ( м. Київ,10 березня, 2020 р.). - Київ, 2020. - С. 53-55
Короткий огляд (реферат): Отримуючи дозвіл на навчання в Україні для отримання ступеня магістра або навчаючись в аспірантурі, студенти з КНР повинні вільно володіти англійською. Але насправді це не відповідає дійсності. Зазвичай у групі студентів з 15 людей є відповідальний (senior student), який часто найстарший та найдосвідченіший чоловік серед групи, проте не обовязково той, хто володіє іноземною мовою для забезпечення успішного спілкування. Спілкування часто відбувається за посередництва мобільних пристроїв (електроних перекладачів). Крім того, на початковому етапі студенти прагнуть до читання та перекладу, аудіювання, але зовсім не готові до живого спілкування. Можливо, однією з причин є система навчання англійській мові в Китаї, а також фонематичні проблеми сприйняття та відтворення звуків іноземної мови. Получая разрешение на обучение в Украину для получения степени магистра или учась в аспирантуре, студенты из КНР должны свободно владеть английским. Но на самом деле это не соответствует действительности. Обычно в группе студентов из 15 человек ответственен (senior student), который часто старший и опытный человек среди группы, однако не обязательно тот, кто владеет иностранным языком для обеспечения успешного общения. Общение часто происходит при посредничестве мобильных устройств (электронных переводчиков). Кроме того, на начальном этапе студенты стремятся к чтению и переводу, аудированию, но совершенно не готовы к живому общению. Возможно, одной из причин является система обучения английскому языку в Китае, а также фонематическое проблемы восприятия и воспроизведения звуков иностранного языка.
Опис: When obtaining a permit to study in Ukraine to obtain a Master's degree or studying in graduate school, students from China must be fluent in English. But in reality this is not true. Usually a group of 15 students has a senior student, who is often the oldest and most experienced person in the group, but not necessarily one who speaks a foreign language to ensure successful communication. Communication is often mediated by mobile devices (electronic translators). In addition, at the initial stage, students strive for reading and translation, listening, but are not ready for live communication. Perhaps one of the reasons is the system of teaching English in China, as well as phonemic problems of perception and reproduction of foreign language sounds.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8739
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко Т. А. Особливості вивчення.pdf155,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.