Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8832
Назва: Досягнення комп’ютерної лінгводидактики у викладанні іноземних мов
Інші назви: Достижения компьютерной лингводидактики в преподавании иностранных языков
Achievements of Computer Linguodidactics in Teaching Foreign Languages
Автори: Байдак, Людмила Іванівна
Байдак, Людмила Ивановна
Baidak, Liudmyla Ivanivna
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
Веб 2.0
мультимедійні засоби
информационно-коммуникационные технологии
Веб 2.0
мультимедийные средства
informative and communicative technologies
Web 2.0
multimedia means
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Байдак Л. І. Досягнення комп’ютерної лінгводидактики у викладанні іноземних мов [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021. - № 35
Короткий огляд (реферат): У статті описано основні досягнення ком’ютерної лігводидактики як галузі, яка вивчає теорію та практику використання комп’ютерних та мережевих технологій у викладанні іноземних мов, проаналізовано досвід впровадження в практику викладання іноземних мов різних форм і засобів сучасних інформаційних технологій та визначено шляхи їх ефективного використання з метою оптимізації навчального процесу. Наголошується, що комп’ютерна лінгводидактика як інноваційна галузь перебуває на етапі теоретичного та практичного вивчення вченими багатьох країн світу, у тому числі і вітчизняними науковцями. За своєю природою методика викладання іноземних мов зацікавлена у використанні мультимедійних та інформаційних властивостей інформаційно-комп’ютерних технологій, оскільки саме ці якості можуть допомогти реалізовувати основні принципи дидактики, а саме: наочність, доступність, індивідуальність, усвідомленість, активність. У зв’язку зі стрімким розвитком мультимедійних засобів та поширенням Інтернету можна говорити про новий підхід до створення комп’ютерного навчального середовища, який полягає у системному та комплексному використанні ретельно підібраних автентичних та навчальних матеріалів, прикладних та інструментальних програм. В статье описаны основные достижения компьютерной лигводидактики как отрасли, которая изучает теорию и практику использования компьютерных и сетевых технологий в преподавании иностранных языков, проанализирован опыт внедрения в практику преподавания иностранных языков различных форм и средств современных информационных технологий и определены пути их эффективного использования с целью оптимизации учебного процесса. Отмечается, что компьютерная лингводидактики как инновационная отрасль находится на этапе теоретического и практического изучения учеными многих стран мира, в том числе и отечественными учеными. По своей природе методика преподавания иностранных языков заинтересована в использовании мультимедийных и информационных свойств информационно-компьютерных технологий, поскольку именно эти качества могут помочь реализовывать основные принципы дидактики, а именно: наглядность, доступность, индивидуальность, осознанность, активность. В связи со стремительным развитием мультимедийных средств и распространением Интернета можно говорить о новом подходе к созданию компьютерной учебной среды, который заключается в системном и комплексном использовании тщательно подобранных аутентичных и учебных материалов, прикладных и инструментальных программ.
Опис: The article describes the main achievements of computer linguodidactics as a field of science that studies the theory and practice of using computer and network technologies in teaching foreign languages, analyzes the experience of implementing various forms and means of modern information technology in the practice of teaching foreign languages and identifies ways to use them effectively. in order to optimize the learning process. It is noted that computer linguodidactics as an innovative field is at the stage of theoretical and practical study by the researchers from many countries around the world, including domestic scientists. By its nature, the methodology of teaching foreign languages is interested in using multimedia and information properties of information and computer technology, because these qualities can help implement the basic principles of didactics, namely: clarity, accessibility, individuality, awareness, activity. Due to the rapid development of multimedia and the spread of the Internet, we can talk about a new approach to creating a computer learning environment, which suggests the systematic and integrated use of carefully selected authentic and educational materials, applications and computer programming tools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8832
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Байдак Л. І. Досягнення комп’ютерної лінгводидактики.pdf380,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.