Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8840
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Berestok, Olha Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Бересток, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Бересток, Ольга Владимировна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-07T11:08:39Z | - |
dc.date.available | 2021-06-07T11:08:39Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Berestok O. V. The implementation of ict as essential educational resources in synchronous and asynchronous modes of distance learning [Electronic resource] / O. V. Berestok // Modern Engineering and Innovative Technologies, 2021. - Sworld. - 15 (6). - Р. 35. - Режим доступу :10.30890/2567-5273. - Заголовок з екрану | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8840 | - |
dc.description | В статье рассматривается реализация ИКТ как важнейшего образовательного ресурса в синхронном и асинхронном режимах обучения. Подчеркивается применение педагогическим коллективом инструментов ИКТ как важного и эффективного инструмента модернизации образовательного процесса. Упоминается среда онлайн-обучения, а именно синхронная и асинхронная, которые важны для обеспечения дистанционного обучения. Выделены различные формы взаимодействия в синхронном и асинхронном режимах. Определены дистанционные образовательные ресурсы на основе ИКТ. Рассмотрены основные советы по взаимодействию в сети с помощью различных платформ ИКТ. Подчеркивается важность дистанционного обучения, предполагающего создание безопасных условий для получения студентами необходимых знаний с точки зрения строгих карантинных мер. Представлены различные варианты мультимедийных ресурсов, используемых для организации изучения теоретического и практического материала в условиях строгого карантина. Рассмотрены основные проблемы современных ИКТ, различия и особенности синхронного и асинхронного методов электронного общения. Выделены общие тенденции, содержание, источники, средства, формы и методы внедрения ИКТ в условиях строгого карантина. Определены инструменты создания ИКТ, внедряемые высшими учебными заведениями для дистанционного обучения в учебных заведениях. Указаны ключевые пути преодоления противоречий, возникающих на пути самосовершенствования студента в настоящее время. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the implementation of ICT as essential educational resources in synchronous and asynchronous modes of learning. The application of ICT tools by the teaching staff as an essential and effective instrument to modernize the educational process is emphasized. Online-learning environments, namely synchronous and asynchronous ones, essential to provide distance education, are mentioned. Various forms of interaction involved in synchronous and asynchronous modes are pointed out. The ICT- based distance educational resources are identified. Basic tips for interacting online by means of various ICT platforms are examined. The importance of distance learning implied to make a safe background for the students to gain necessary knowledge in terms of strict quarantine measures is underlined. Various options of multimedia resources used to organize the study of both theoretical and practical material in terms of strict quarantine measures are presented. The basic problems of contemporary ICT, the difference and peculiarities of the synchronous and asynchronous methods of e-communication are determined. The general tendencies, content, sources, means, forms and methods of ICT implementation in terms of strict quarantine circumstances are highlighted. Cretain ICT tools implemented by higher educational establishments to provide distance learning in the educational institutions are defined. The key ways of overcoming the contradictions that arise in the path of self-improvement of a student in the present are mentioned. У статті розглядається реалізація ІКТ як найважливішого освітнього ресурсу в синхронному і асинхронному режимах навчання. Підкреслюється застосування педагогічним колективом інструментів ІКТ як важливого і ефективного інструменту модернізації освітнього процесу. Згадується серед онлайн-навчання, а саме синхронна і асинхронна, які важливі для забезпечення дистанційного навчання. Виділено різні форми взаємодії в синхронному і асинхронному режимах. Визначено дистанційні освітні ресурси на основі ІКТ. Розглянуто основні поради щодо взаємодії в мережі за допомогою різних платформ ІКТ. Підкреслюється важливість дистанційного навчання, який передбачає створення безпечних умов для отримання студентами необхідних знань з точки зору строгих карантинних заходів. Представлено різні варіанти мультимедійних ресурсів, використовуваних для організації вивчення теоретичного і практичного матеріалу в умовах суворого карантину. Розглянуто основні проблеми сучасних ІКТ, відмінності і особливості синхронного і асинхронного методів електронного спілкування. Виділено загальні тенденції, зміст, джерела, засоби, форми і методи впровадження ІКТ в умовах суворого карантину. Визначено інструменти створення ІКТ, що впроваджуються вищими навчальними закладами для дистанційного навчання в навчальних закладах. Вказані ключові шляхи подолання протиріч, що виникають на шляху самовдосконалення студента в даний час. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | ICT | uk_UA |
dc.subject | synchronous mode | uk_UA |
dc.subject | asynchronous mode | uk_UA |
dc.subject | ІКТ | uk_UA |
dc.subject | синхронний режим | uk_UA |
dc.subject | асинхронний режим | uk_UA |
dc.subject | ИКТ | uk_UA |
dc.subject | синхронный режим | uk_UA |
dc.subject | асинхронный режим | uk_UA |
dc.title | The implementation of ict as essential educational resources in synchronous and asynchronous modes of distance learning | uk_UA |
dc.title.alternative | Використання ікт як базових освітніх ресурсів усинхронному та асинхронному режимах дистанційної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Применение икт как основных образовательных ресурсов в синхронном и асинхронном режимах дистанционного обучения | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Berestok O. V. The implementation.pdf | 640,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.