Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8849
Назва: | Synchronous and asynchronous e-learning modes : strategies, methods, objectives |
Інші назви: | Синхронний та асинхронний режими електронного навчання : стратегії, методи, завдання Синхронный и асинхронный режимы электронного обучения : стратегии, методы, задачи |
Автори: | Berestok, Olha Volodymyrivna Бересток, Ольга Володимирівна Бересток, Ольга Владимировна |
Ключові слова: | digitalization of education information communication technologies (ICT) online learning environments діджиталізація освіти інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) онлайн-середовище навчання диджитализация образования информационно-коммуникационные технологии (ИКТ) онлайн-среда обучения |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Kremenchuk Mykhaylo Ostrohradskyi National University |
Бібліографічний опис: | Berestok O. V. Synchronous and Asynchronous E-Learning Modes : Strategies, Methods, Objectives [Electronic resource] / O. V. Berestok // Engineering and Educational Technologies. - Kremenchuk Mykhaylo Ostrohradskyi National University, 2021. - 9 (1). - Р.19. - Режим доступу : 10.30929/2307-9770.2021.09.01. - Заголовок з екрану |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the main strategies, methods and oblectives of synchronous and asynchronous E-Learning Modes from a scientific and practical point of view. A detailed description of the synchronous and asynchronous online-learning at different historical stages is presented. The task of the distance education in light of the trends of modern society and its role in the implementation of professional and social aspirations of an student is shown. The basic problems of contemporary ICT, the difference and peculiarities of the synchronous and asynchronous methods of e-communication are determined. The general tendencies, content, sources, means, forms and methods of ICT implementation in terms of strict quarantine circumstances are highlighted. Cretain ICT tools implemented by higher educational establishments to provide distance learning in the educational institutions are defined. The key ways of overcoming the contradictions that arise in the path of self-improvement of a student in the present are called. The application of ICT tools by the teaching staff as an essential and effective instrument to modernize the educational process is emphasized. Online-learning environments, namely synchronous and asynchronous ones, essential to provide distance education, are mentioned. Various forms of interaction involved in synchronous and asynchronous modes are pointed out. The current practices of synchronous and asynchronous e-learning/teaching in English language are established. The results of the case study of the effectiveness of a/synchronous environments towards better English language learning are evaluated. The analyses of the strategy used in distance learning is presented. The leading instruments and tools for synchronous and asynchronous online-learning are stressed on. The description of "high degree of interactivity" between participants who are separated from each other geographically and in time by asynchronous learning environments is provided. The basic measures for the introduction of distance learning technologies in the educational institution, which do not contradict the principles of pedagogy but supplement and promote the development of the process of education, are formulated. The preferences of students as for methods used during remote education are noted. Basic challenges for teachers, institutions, and students, provided by both synchronous and asynchronous modes of distance learning, are described. У статті розглядаються основні стратегії, методи та завдання синхронного та асинхронного режимів електронного навчання з наукової та практичної точки зору. Представлений детальний опис синхронного та асинхронного онлайн-навчання на різних історичних етапах. Показано завдання дистанційної освіти у світлі тенденцій сучасного суспільства та її роль у здійсненні професійних та соціальних прагнень студента. Визначено основні проблеми сучасних ІКТ, різницю та особливості синхронного та асинхронного методів електронного спілкування. Висвітлено загальні тенденції, зміст, джерела, засоби, форми та методи впровадження ІКТ в умовах суворих карантинних обставин. Визначено основні засоби ІКТ, що застосовуються вищими навчальними закладами для забезпечення дистанційного навчання в закладах освіти. Називаються ключові шляхи подолання суперечностей, що виникають на шляху самовдосконалення учня в сьогоденні. Підкреслюється застосування засобів ІКТ педагогічним колективом як важливого та ефективного інструменту модернізації навчального процесу. Згадуються середовища онлайн-навчання, а саме синхронне та асинхронне, необхідні для забезпечення дистанційної освіти. Вказано на різні форми взаємодії, що беруть участь в синхронному та асинхронному режимах. Встановлено сучасні практики синхронного та асинхронного електронного навчання / навчання англійською мовою. Оцінено результати тематичного дослідження ефективності а / синхронного середовища для покращення вивчення англійської мови. Представлено аналіз стратегії, що використовується у дистанційному навчанні. Наголошено на провідних засобах та інструментах як синхронного, так і асинхронного онлайн-навчання. Надано опис "високого ступеня інтерактивності" між учасниками зі врахуванням географічної та часової складової у відокремленому асинхронному навчальнимому середовищі. Сформульовано основні заходи щодо впровадження у навчальному закладі технологій дистанційного навчання, які не суперечать принципам педагогіки, але доповнюють та сприяють розвитку процесу навчання. Визначено переваги студентів щодо методів, що використовуються під час дистанційного навчання. Описано основні завдання для вчителів, установ та студентів, які забезпечуються як синхронним, так і асинхронним режимами дистанційного навчання. |
Опис: | В статье рассматриваются основные стратегии, методы и задачи синхронного и асинхронного режимов электронного обучения с научной и практической точки зрения. Дано подробное описание синхронного и асинхронного онлайн-обучения на разных исторических этапах. Показана задача дистанционного обучения в свете тенденций современного общества и его роль в реализации профессиональных и социальных устремлений студента. Определены основные проблемы современных ИКТ, различие и особенности синхронного и асинхронного методов электронного общения. Выделены общие тенденции, содержание, источники, средства, формы и методы внедрения ИКТ в условиях строгого карантина. Определены инструменты создания ИКТ, внедряемые высшими учебными заведениями для обеспечения дистанционного обучения в учебных заведениях. Называются ключевые способы преодоления противоречий, возникающих на пути самосовершенствования ученика в настоящее время. Подчеркивается применение педагогическим коллективом инструментов ИКТ как важного и эффективного инструмента модернизации образовательного процесса. Упоминаются среды онлайн-обучения, а именно синхронные и асинхронные, необходимые для обеспечения дистанционного обучения. Выделены различные формы взаимодействия в синхронном и асинхронном режимах. Установлены текущие практики синхронного и асинхронного электронного обучения / преподавания на английском языке. Оцениваются результаты тематического исследования эффективности синхронной среды для лучшего изучения английского языка. Представлен анализ стратегии, используемой в дистанционном обучении. Особое внимание уделяется ведущим средствам и инструментам для синхронного и асинхронного онлайн-обучения. Дается описание «высокой степени интерактивности» между участниками, которые отделены друг от друга географически и во времени асинхронной учебной средой. Сформулированы основные меры по внедрению технологий дистанционного обучения в образовательном учреждении, которые не противоречат принципам педагогики, но дополняют и способствуют развитию процесса обучения. Отмечены предпочтения студентов по методам дистанционного обучения. Описываются основные проблемы для преподавателей, учебных заведений и студентов, возникающие при использовании как синхронного, так и асинхронного режимов дистанционного обучения. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8849 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Berestok O. V. Synchronous and Asynchronous.pdf | 261,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.