Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8852
Назва: Human resource marketing is an important factor to enhance the competitiveness of Chinese enterprises
Інші назви: Маркетинг персоналу як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств Китаю
Маркетинг персонала как фактор повышения конкурентоспособности предприятий Китая
Автори: Makarova, Viktoriia
Ni, Xiawei
Макарова, Вікторія Вікторівна
Ні, Сявей
Макарова, Виктория Викторовна
Ни, Сявей
Ключові слова: human resources
human resource marketing
marketing management
трудові ресурси
маркетинг персоналу
маркетингове управління
трудовые ресурсы
маркетинг персонала
маркетинговое управление
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Makarova V. Human resource marketing is an important factor to enhance the competitiveness of Сhinese enterprises [Electronic resource] / V. Makarova, Xiawei Ni // Ефективна економіка. – 2021. – № 1. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2021/86.pdf. - Назва з екрану.
Короткий огляд (реферат): On the basis of theoretical research, this paper expounds the basic connotation and necessity of human resource marketing. Then it further describes the historical development and current four new trends of human resource marketing in Chinese enterprises. The author determines that the marketing strategy of high quality human resources is an important factor to improve the competitiveness of China's high enterprises. The author introduces and analyzes in detail the main characteristics of human resource marketing activities of Chinese companies, and clarifies the interactive relationship between human resource management marketing and enterprise competitiveness from the aspects of system, culture, management, development, innovation and technology. The article points out that China's companies have been striving to build human resource management system, focusing on the establishment of human resource planning and talent pool; the construction of enterprise post qualification standard system to do a good job of human resource allocation; the establishment of scientific performance management, improvement and standardization of incentive scheme; the application of advanced technology in human resource management, Establish the network system of human resource service for enterprises. It is proved that the effectiveness of staff marketing to some extent determines the competitiveness of Chinese enterprises. Facts have proved that Chinese enterprises pay more and more attention to human resource marketing. Thus, on the example of the data of the Chinese company Haier, which specializes in the production of household appliances, the authors conducted a PEST-analysis of the company and identified the factors that shape its competitiveness. Among the main factors that positively affect and shape the competitive advantages of the company are significant political and economic support from the state, constantly growing market volumes, significant human resources and more. The article also provides a SWOT analysis of the company and substantiates the opportunities and threats that must be considered when developing an effective marketing strategy for the company's staff in the future. В результаті проведеного дослідження авторами проаналізовано розвиток та сучасні тенденції маркетингу персоналу на підприємствах Китаю. Авторами виділено три етапи розвитку маркетингу персоналу та детально проаналізовано основні особливості маркетингу персоналу китайських підприємств. Зокрема, зазначено, що маркетингова стратегія персоналу є важливим фактором підвищення конкурентоспроможності підприємств Китаю. Досліджено основні характеристики діяльності з маркетингу персоналу китайських компаній та визначено інтерактивні взаємозв’язки між маркетингом персоналу та конкурентоспроможністю підприємств з позицій системи, культури, управління, розвитку, інновацій та технологій. В статті наголошується на тому, що китайські компанії прагнуть побудувати систему управління маркетингом персоналу, зосереджуючись на плануванні потреб в персоналі та залученні кваліфікованих професіоналів; побудові стандартизованої системи кваліфікації підприємств для належної роботи маркетингу персоналу; управлінні науковими показниками, вдосконаленні та стандартизації схеми стимулювання та мотивації працівників; застосуванні передових технологій в управлінні персоналом, створенні мережевої системи обслуговування персоналу для підприємств тощо. Доведено, що ефективність маркетингу персоналу певною мірою визначає конкурентоспроможність китайських підприємств. Як наслідок цього в останні роки підприємства Китаю приділяють цьому значну увагу. Так, на прикладі даних китайської компанії Хайєр, що спеціалізується на виробництві побутової техніки, авторами проведено PEST-аналіз підприємства та визначені фактори, що формують його конкурентоспроможність. Серед основних факторів, що позитивно впливають та формують конкурентні переваги підприємства є значна політична та економічна підтримка з боку держави, постійно зростаючі обсяги ринку, значний кадровий потенціал тощо. В статті також проведено SWOT аналіз компанії та обґрунтовані можливості та загрози, які необхідно враховувати при розробці ефективної маркетингової стратегії персоналу підприємства на перспективу.
Опис: В результате проведенного исследования авторами проанализировано развитие и современные тенденции маркетинга персонала на предприятиях Китая. Авторами выделено три этапа развития маркетинга персонала и подробно проанализированы основные особенности маркетинга персонала китайских предприятий. В частности, указано, что маркетинговая стратегия персонала является важным фактором повышения конкурентоспособности предприятий Китая. Исследованы основные характеристики деятельности по маркетингу персонала китайских компаний и определены интерактивные взаимосвязи между маркетингом персонала и конкурентоспособностью предприятий с позиций системы, культуры, управления, развития, инноваций и технологий. В статье отмечается, что китайские компании стремятся построить систему управления маркетингом персонала, сосредотачиваясь на планировании потребностей в персонале и привлечении квалифицированных профессионалов; построении стандартизированной системы квалификации предприятий для надлежащей работы маркетинга персонала; управлении научными показателями, совершенствовании и стандартизации схемы стимулирования и мотивации работников; применении передовых технологий в управлении персоналом, создании сетевой системы обслуживания персонала для предприятий и тому подобное. Доказано, что эффективность маркетинга персонала в определенной степени определяет конкурентоспособность китайских предприятий. Как следствие этого в последние годы предприятия Китая уделяют этому большое внимание. Так, на примере данных китайской компании Хайер, специализирующаяся на производстве бытовой техники, авторами проведен PEST-анализ предприятия и определены факторы, формирующие его конкурентоспособность. Среди факторов, положительно влияющих и формируют конкурентные преимущества предприятия является значительная политическая и экономическая поддержка со стороны государства, постоянно растущие объемы рынка, значительный кадровый потенциал и тому подобное. В статье также проведен SWOT анализ компании и обоснованные возможности и угрозы, которые необходимо учитывать при разработке эффективной маркетинговой стратегии персонала предприятия на перспективу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8852
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макарова_Стаття 2.pdf413,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.