Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСалатенко, Іван Олександрович-
dc.contributor.authorХарченко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorКоломієць, Андрій Якович-
dc.contributor.authorСалатенко, Иван Александрович-
dc.contributor.authorХарченко, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorКоломиец, Андрей Яковлевич-
dc.contributor.authorSalatenko, Ivan Aleksandrovich-
dc.contributor.authorKharchenko, Sergey Nikolaevich-
dc.contributor.authorKolomiets, Andrey Yakovlevich-
dc.date.accessioned2021-06-08T12:24:45Z-
dc.date.available2021-06-08T12:24:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСалатенко І. О. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів економічних спеціальностей та шляхи її покращення [Електронний ресурс] / І. О. Салатенко, С. М. Харченко, А. Я. Коломієць // ISCIENCE.IN.UA «Актуальные научные исследования в современном мире». – Переяслав, 2021. – Вип. 4 (72), Ч. 11. – С. 156-161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8863-
dc.descriptionThe reasons for the appearance of the problem of physical education of students of economic specialties in the context of professionally applied physical training and the ways of their solution are considered. We have highlighted that the professional readiness of future specialists is characterized by an integrative state of the individual, combining an optimal system of needs, motives, knowledge, abilities, skills, that is, what constitutes the professional qualities of a specialist and his attitude to professional activity.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто причини виникнення проблеми фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки та шляхи їх вирішення. Нами висвітлено, що професійна готовність майбутніх фахівців характеризується інтегративним станом особистості, що поєднує оптимальну систему потреб, мотивів, знань, умінь, навичок, тобто того, що становить професійні якості фахівця і його відношення до професійної діяльності. Рассмотрены причины возникновения проблемы физического воспитания студентов экономических специальностей в контексте профессионально-прикладной физической подготовки и пути их решения. Нами освещены, что профессиональная готовность будущих специалистов характеризуется интегративным состоянию личности, сочетающей оптимальную систему потребностей, мотивов, знаний, умений, навыков, то есть того, что составляет профессиональные качества специалиста и его отношение к профессиональной деятельности.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectекономічні спеціальностіuk_UA
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectэкономические специальностиuk_UA
dc.subjectпрофессионально-прикладная физическая подготовкаuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjecteconomic specialtiesuk_UA
dc.subjectprofessionally applied physical traininguk_UA
dc.titleПрофесійно-прикладна фізична підготовка студентів економічних спеціальностей та шляхи її покращенняuk_UA
dc.title.alternativeПрофессионально-прикладной физической подготовки студентов экономических специальностей и пути ее улучшенияuk_UA
dc.title.alternativeProfessional-applied physical training of students of economic specialties and ways of its improvementuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf339,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.