Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorФоменко, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorFomenko, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-06-08T14:13:56Z-
dc.date.available2021-06-08T14:13:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationФоменко Т. М. Інноваційні підходи до викладання української мови як іноземної в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії : матеріали V Міжнар. науково-практ. інтернет-конф.,( м. Кропивницький, 20 лютого 2021 р.). – Кропивницький, 2021. - С. 167-169. – Режим доступу : // www.cuspu.edu.ua/images/files-2021/konferencii/ONLINE_BOOK_OF_ABSTRACTS_2021.pdf - Заголовок з екрануuk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8865-
dc.descriptionThe paper deals with the peculiarities of the use of the innovative forms and methods of distance learning of the Ukrainian language as a foreign language, in particular Internet technologies (Moodle platform, Zoom software, Skype, e-mail, web forum). It is noted that due to the forms of work used by teachers in the process of learning the Ukrainian language, foreign students develop such soft skills and digital competencies such as communication skills in the Internet environment, the ability to work with online platforms and video conferencing. , mastery of presentation programs, office programs, a high level of self-organization and time management skills. The main advantages of using Zoom software are analyzed, namely: exchange of audio and video content, the ability to set a time limit for tasks to control writing and listening skills, discussion of individual problems in grammar and speaking practice (using the forum), automatic evaluation system, etc.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто можливості та практичне значення використання новітніх форм і методів дистанційного навчання української мови як іноземної, зокрема інтернет-технологій (платформа Moodle, програмне забезпечення Zoom, Skype, електронна пошта, веб-форум). Зазначено, що завдяки формам роботи, що використовують викладачі у процесі навчання української мови, іноземні студенти формують такі м’які навички (soft skills) та цифрові компетентності, як-от: комунікативні здібності в Інтернет-середовищі, уміння працювати з онлайн платформами та відеоконференціями, володіння програмами створення презентації, офісними програмами, високий рівень самоорганізації та навички тайм-менеджменту. Проаналізовано основні переваги застосування програмного забезпечення Zoom: обмін аудіо- та відео- контентом, можливість встановлення часового ліміту на виконання завдань із контролю навичок письма та аудіювання, обговорення індивідуальних проблемних питань з граматики та розмовної практики (за допомогою форуму), автоматична система оцінювання виконаних завдань тощо. В работе рассмотрены возможности и практическое значение использования новейших форм и методов дистанционного обучения украинскому языку как иностранному, в частности интернет-технологий (платформа Moodle, программное обеспечение Zoom, Skype, электронная почта, веб-форум). Отмечено, что благодаря формам работы, которые используют преподаватели в процессе обучения украинскому языку, иностранные студенты формируют такие мягкие навыки (soft skills) и цифровые компетентности, а именно: коммуникативные способности в Интернет среде, умение работать с онлайн платформами и видеоконференциями владение программами создания презентации, офисными программами, высокий уровень самоорганизации и навыки тайм-менеджмента. Проанализированы основные преимущества применения программного обеспечения Zoom: обмен аудио- и видео- контентом, возможность установки временного лимита на выполнение задач по контролю навыков письма и аудирования, обсуждение индивидуальных проблемных вопросов по грамматике и разговорной практики (с помощью форума), автоматическая система оценки выполненных заданий и т.д.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectінтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectинтернет-технологииuk_UA
dc.subjectукраинский язык как иностранныйuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectInternet technologiesuk_UA
dc.subjectUkrainian as a foreign languageuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до викладання української мови як іноземної в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeИнновационные подходы к преподаванию украинского языка как иностранного в условиях дистанционного обученияuk_UA
dc.title.alternativeInnovative approaches to teaching Ukrainian as a foreign language in the conditions of distance learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фоменко Т. Інноваційні підходи.pdf508,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.