Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8876
Назва: Особливості механізму управління маркетинговою діяльністю підприємства оборонної галузі
Інші назви: Особенности механизма управления маркетинговой деятельностью предприятий оборонной отрасли
Features of the mechanism of management of marketing activity of the enterprise of defense branch
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Швець, Євгенія Михайлівна
Шумкова, Елена Владимировна
Швец, Евгения Михайловна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Shvets, Yevhenia Mykhaylivna
Ключові слова: маркетингова діяльність
управління
управління маркетинговою діяльністю
маркетинговая деятельность
управление
управление маркетинговой деятельностью
marketing activity
management
management of marketing activity
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Особливості механізму управління маркетинговою діяльністю підприємства оборонної галузі [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Є. М. Швець // Інфраструктура ринку. – 2021. – Вип. 51. – С. 237-242. – Режим доступу : http://www.market-infr.od.ua/uk/51-2021. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанням вивчення головних особливостей механізму управління маркетинговою діяльністю підприємства оборонної галузі. Визначено, що управління маркетинговою діяльністю підприємства слід розглядати як сукупність процесів, які включають у себе аналіз, планування, реалізацію та контроль за процесом реалізації заходів, які необхідні для встановлення, зміцнення і підтримки процесів обміну на цільових ринках для досягнення відповідної мети підприємства. У статті охарактеризовані основні елементи механізму управління маркетинговою діяльністю підприємства оборонної галузі. На прикладі Державного підприємства «Конотопський авіаремонтний завод «Авіакон» було проведено аналіз результативності та ефективності представленого механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням показників для оцінки основних елементів комплексу маркетингу – товарів та послуг, ціни, розподілу та стимулювання. Статья посвящена вопросам изучения главных особенностей механизма управления маркетинговой деятельностью предприятия оборонной отрасли. Определено, что управление маркетинговой деятельностью предприятия следует рассматривать как совокупность процессов, которые включают в себя анализ, планирование, реализацию и контроль за процессом реализации мер, необходимых для установления, укрепления и поддержания процессов обмена на целевых рынках для достижения соответствующей цели предприятия. В статье охарактеризованы основные элементы механизма управления маркетинговой деятельностью предприятия оборонной отрасли. На примере Государственного предприятия «Конотопский авиаремонтный завод «Авиакон» был проведен анализ результативности и эффективности представленного механизма управления маркетинговой деятельностью с использованием показателей для оценки основных элементов комплекса маркетинга – товаров и услуг, цены, распределения и стимулирования.
Опис: The article is devoted to the study of the main features of the mechanism of management of marketing activities of the enterprise of defense branch. The authors note that Ukraine is a world leader in the production of navigation devices, homing heads for surface-to-air missiles, radio control stations, sound-metric artillery reconnaissance systems, complex control systems, radio communication equipment, radio and electronic warfare, aviation and missile systems aiming. Ukraine has a well-developed electro-optical industry. It is determined that the management of marketing activities of the enterprise should be considered as a set of processes that include analysis, planning, realization and control of the implementation of measures which are necessary to establish, to strengthen and to maintain exchange processes in target markets. All these activities will help the enterprise to achieve the main goal of its work. The purpose of managing the marketing activities of the enterprise is to ensure a high level of quality of the management process, which will effectively implement the marketing activities of the enterprise in the short and long term. The article describes the main elements of the mechanism of management of marketing activities of the enterprise of defense branch. On the example of the State Enterprise «Konotop Aircraft Repair Plant «Aviacon» the authors provided the analysis of the effectiveness and efficiency of the presented mechanism for managing the marketing activities using indicators to assess the main elements of the marketing complex, such as products and services, price, place and promotion. Management of marketing activities of the enterprise and the mechanism of its implementation should be aimed at the effectiveness of the activities of the enterprise and ensure timely detection and reduction or overcoming of marketing risks, clear definition of marketing and enterprise activities, accurate planning of all marketing activities, effective control of marketing management activities and to carry out timely operational intervention in marketing processes under the influence of changes in the factors of internal and external marketing environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8876
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Швець Є.М..pdf581,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.