Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8880
Назва: Необхідність проведення маркетингового дослідження при формуванні портфеля цінних паперів
Інші назви: Необходимость проведения маркетингового исследования при формировании портфеля ценных бумаг
The need for marketing research in the formation of a portfolio of securities
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Елена Владимировна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Ключові слова: маркетингові дослідження
портфель цінних паперів
формування та управління
маркетинговые исследования
портфель ценных бумаг
формированние и управление
marketing research
portfolio of securities
formation and management
Дата публікації: 2020
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Необхідність проведення маркетингового дослідження при формуванні портфеля цінних паперів [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 26-ої Міжнародної науково-практичної конференції, (7-9 грудня 2020 р.). – Суми : СНАУ, 2020. – Ч. 2. – С. 96-98.
Короткий огляд (реферат): У період невизначеності у напрямках розвитку, які відбуваються в економіці, особливе місце посідає вибір найкращої тактики формування та управління портфелем цінних паперів, від гнучкості та маневреності котрих значно залежить результативність інвестування, одержання очікуваного прибутку. У цьому допоможе оптимально сплановане та проведене маркетингове дослідження. В период неопределенности в направлениях развития, которые происходят в экономике, особое место занимает выбор лучшей тактики формирования и управления портфелем ценных бумаг, от гибкости и маневренности которых зависит результативность инвестирования, получение ожидаемой прибыли. В этом поможет оптимально спланированое и проведеное маркетинговое исследование.
Опис: In the time of uncertainty in the areas of development that occur in the economy, a special place is occupied by the choice of the best tactics of forming and managing a portfolio of securities, the flexibility and maneuverability of which significantly affects the effectiveness of investment and expected return. This will help optimally planned and conducted marketing research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8880
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В..pdf299,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.