Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Олексадрівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Александровна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorZhukova, Marina Alexandrovna-
dc.date.accessioned2021-06-09T12:58:16Z-
dc.date.available2021-06-09T12:58:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Особливості інформаційно-комунікаційного забезпечення маркетингу в сфері охорони здоров’я [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, М. О. Жукова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Економіка сьогодення : актуальні питання і трансформаційні процеси», (Дніпро, 30 квітня 2021 р.). – Дніпро : Наукова організація «Перспектива», 2021. – С. 91-94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8882-
dc.descriptionHealthcare marketing is not possible without an effective system of communication between the healthcare provider and existing and potential consumers of healthcare.uk_UA
dc.description.abstractМаркетингова діяльність у сфері охорони здоров’я не можлива без ефективної системи комунікацій між закладом охорони здоров’я та існуючими і потенційними споживачами медичних послуг. Маркетинговая деятельность в сфере здравоохранения невозможна без эффективной системы коммуникаций между учреждением здравоохранения и существующими и потенциальными потребителями медицинских услуг.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукова організація «Перспектива»uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectсфера охорони здоров’яuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкоммуникацииuk_UA
dc.subjectсфера здравоохраненияuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectfield of health careuk_UA
dc.titleОсобливості інформаційно-комунікаційного забезпечення маркетингу в сфері охорони здоров’яuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности информационно-коммуникационного обеспечения маркетинга в сфере здравоохраненияuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of information and communication support of marketing in the field of health careuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В_Жукова М.О..pdf321,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.