Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Аліна Миколаївна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Алина Николаевна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorLitvinenko, Alina Mykolayivna-
dc.date.accessioned2021-06-10T06:03:44Z-
dc.date.available2021-06-10T06:03:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Дослідження можливостей впровадження екологічного маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, А. М. Литвиненко // Збірник тез ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове забезпечення продуктового ринку» Полтавський державний аграрний університет, (Полтава, 18 травня 2021 р.). – Полтава : ПДАУ, 2021. – С. 124-127.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8885-
dc.descriptionIn general, most companies in the formation of environmental marketing in the enterprise use only one of the elements of marketing for this. Usually it is either sales or production. On the basis of the conducted researches, we have offered the following directions of greening of activity of the enterprise: formation of ecological market strategy of the enterprise; implementation of the concept of environmental marketing; product advertising and sales promotion; providing marketing research.uk_UA
dc.description.abstractУ цілому, більшість підприємств при становленні екологічного маркетингу на підприємстві використовують лише один із елементів маркетингу для цього. Зазвичай це або збут або виробництво. На основі проведених досліджень, нами було запропоновано такі напрямки екологізації діяльності підприємства: формування екологічної ринкової стратегії підприємства; реалізація концепції екологічного маркетингу; реклама товару і стимулювання збуту; забезпечення маркетингових досліджень. В целом, большинство предприятий при становлении экологического маркетинга на предприятии используют только один из элементов маркетинга . Обычно это или сбыт или производство. На основе проведенных исследований, нами были предложены следующие направления экологизации деятельности предприятия: формирование экологической рыночной стратегии предприятия; реализация концепции экологического маркетинга; реклама товара и стимулирования сбыта; проведение маркетинговых исследований.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПДАУuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectдовкілляuk_UA
dc.subjectэкологический маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговые инструментыuk_UA
dc.subjectокружающая средаuk_UA
dc.subjectenvironmental marketinguk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectenvironmentuk_UA
dc.titleДослідження можливостей впровадження екологічного маркетингу на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeИсследование возможностей внедрения экологического маркетинга на предприятииuk_UA
dc.title.alternativeResearch of possibilities of introduction of ecological marketing at the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В_Литвиненко А.М.1.pdf309,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.