Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛущик, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorПікулицька, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorЦиганок, Ганна Миколаївна-
dc.contributor.authorЛущик, Юлия Николаевна-
dc.contributor.authorПикулицкая, Людмила Владимировна-
dc.contributor.authorЦыганок, Анна Николаевна-
dc.contributor.authorLushchyk, Yuliia Mykolaivna-
dc.contributor.authorPikulytska, Liudmyla Volodymyrivna-
dc.contributor.authorTsyganok, Hanna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-06-10T13:05:27Z-
dc.date.available2021-06-10T13:05:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛущик Ю. М. Комунікативна компетентність викладача ЗВО як складова професійної компетентності [Електронний ресурс] / Ю. М. Лущик, Л. В. Пікулицька, Г. М. Циганок // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020. – № 5-6 (99-100). – С. 71-85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8901-
dc.descriptionThe article deals with the theoretical provisions of communicative competence in the context of professional competence of a HEI teacher. It is established that communicative competence is defined as an integral characteristic which includes the components of motivational values, cognitive components, operating components and components of positional values.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто важливі аспекти Навчальної програми іншомовної підготовки іноземців у вищих аграрних навчальних закладах, розробленої відповідно до загальноєвропейських рекомендацій, а також з урахуванням професійної орієнтації студентів-аграріїв (на прикладі Сумського національного аграрного університету, Україна). У статті представлені теоретичні положення комунікативної компетентності в контексті професійної компетентності викладача вищого навчального закладу. Встановлено, що комунікативна компетентність визначається як інтегральна характеристика, важливими елементами якої є мотиваційно-ціннісні, когнітивні, операційні, позиційно-ціннісні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид-во СумДПУ імені А.С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетнтністьuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectпреподавательuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.titleКомунікативна компетентність викладача ЗВО як складова професійної компетентностіuk_UA
dc.title.alternativeКоммуникативная компетентность преподавателя ВУЗа как составляющая профессиональной компетентностиuk_UA
dc.title.alternativeCommunicative competence of the teacher of the HEI as a component of professional competenceuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комунікативна компетентність викладача ЗВО.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.